وضعیت هرمزگان در مورد فوران تاج بسیار مهم است – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترسعید نمکی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تاج استان هرمزگان که در اتاق جلسات استاندار با حضور نمایندگان هرمزگان در مجلس برگزار شد ، اظهار داشت: این منطقه صنعتی است و کوچکترین سهل انگاری می تواند فاجعه بار باشد. . “خوشبختانه ما در هیچ یک از مراکز صنعتی مرگ قابل توجهی نداشته ایم که این نشانه همدلی ، هماهنگی و دانش دولت استانی است.

وی ادامه داد: گفته می شود هر کجا می خواهید ببینید توسعه می یابد یا خیر ، ببینید چقدر حکام آن عاقل هستند و کجا می خواهید میزان تخریب آن را ارزیابی کنید ، ببینید افراد احمق و نادان چگونه این مجموعه ها را مدیریت کرده اند. از همه اقوام در ستاد استان ویروس کرونا متشکرم ، آنها سخت کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما وزرا می خواهیم نماینده ای بیاید و شکایت نکند ، برعکس من فکر می کنم اگر نماینده محترمی بیاید و درد مردم را بیان کند یادآوری وزیر است که مردم آنها را ندارم و من هم نیامده ام. “من آمده ام تا این نیاز را به افرادی مانند بشیر و نظیر برسانم. اگر روی این صندلی نشسته اید و از اینکه مردم به این سرویس احتیاج دارند آگاهی ندارید ، باید فردا جواب خدا را بدهید. امیرالم mمنین (ع) فرمود: “از کسی نترسید که غیر خدا را صدا کند.”

نمکی گفت: وقتی عزیزی و یکی از روستاهای دورافتاده با این آب و هوا آمدند ، آنجا که از زمان مسئولیت بهداشت در این استان ، جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان و غیره زمان زیادی را در آنجا گذراندم ، می دانم مردم به چه چیزهایی نیاز دارند و ما یک آقا در سراسر کشور ، به ویژه در بخش شرقی کشور داریم.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه دوشنبه 22 آبان 1402

به گفته وزیر بهداشت ، وقتی می گویم نماینده نجیب ، این به معنای یک نماینده واقعی و ارزشمند است که البته همه نمایندگان بشری هستند ، اما برخی خاص هستند و مشکلات مردم را با زبانی خردمندانه بیان می کنند که همه سلولهای انسانی را فعال می کند. نجیب زاده ای را که هر وقت می آمدم ، با همان مهربانی و متانت مشکلات را منتقل می کنم و احساس تکلیف می کنم که ادامه دهم.

نمکی گفت: از دادستان محترم و گروه های قضایی ، نظامی و انتظامی که سخت تلاش می کنند تشکر می کنم. با تشکر از اقوام ناجا که از روزهای اول در کنار ما بودند ، از بستگان ما در سپاه و به ویژه بسیج که پروژه شهید قاسم سلیمانی را در قالب طرحی با تزئین غنی به نام شهید والامقام اسلام همراهی کردند. همچنین از همه همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای ایجاد غرور سپاسگزارم. همچنین از مردم عزیز ، مخلص و مهربان که این روزها صبور بودند و با جیب های خالی همراهی و همراهی می کردند ، حتی اگر یک دکه بود ، نیز آن را بستند. همچنین نیروهای امنیتی که همیشه در کنار ما بودند و گزارشات را به موقع برای ما می فرستادند ، مراقب فضای مسمومی بودند که می تواند حرکت همکارانمان را مختل کند.

نمکی ادامه داد: امروز در قله جدیدی در مجموعه هرمزگان گرفتار شده ایم. شاید بسیاری از افراد ندانند که حدود دو ماه پیش ما اولین موارد ویروس جهش یافته را در کشکنار و عمان از مجموعه هرمزگان گزارش کردیم. لحظه به لحظه تماشا می کردم و شبانه روز با مسئولان استان تماس می گرفتم. این بستگان هرگز زنگ دوم را به صدا در نمی آورند. هیچ رئیس دانشگاه ما تماس تلفنی دوم را دریافت نکرد ، اما تماس اول آماده پاسخ بود.

بیشتر بخوانید  جزییات ۵ وام مسکن؛ تا ۲ میلیارد تومان وام مسکن بگیرید

وی افزود: در دو ماه گذشته مواردی در کوشکنار و عمان و سپس در سایر مناطق استان داشته ایم. مواردی را از مناطق شرقی استان ، همسایه سیستان و بلوچستان یافتیم. این استان در مجاورت خوزستان است و پیک انگلیسی را از آنجا برد. ما همچنین اوج ویروس جدید هند را از مرزهای آبی جنوبی و مناطقی از عسلویه فارس و قسمت های مجاور سیستان و بلوچستان و قسمت جنوبی کرمان داشتیم که همیشه در گردش است.

نمکی گفت: یادم می آید که برای تعطیلات نوروز چقدر حرص خوردیم. یک روز ساعت سه صبح به رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان زنگ زدم و او گفت که در اتوبوس است و از مردم خواستم که رفتار آنها را با سوابق بهداشتی کنترل کنند تا فرد دیگری گرفتار نشود. منظورم این است که رئیس دانشگاه من سه صبح خودش یک متخصص آموزش بهداشت بود و می خواست حالا که ما مخالف نیستیم مردم حداقل این را رعایت کنند.

وی افزود: به هر حال سفرهای نوروز به این استان به نوعی ما را تحت تأثیر قرار داد. او پروازها و جزایر زیادی داشت. بنابراین ، روزی بود که 60 پرواز به این استان داشتیم که کنترل آن برای ما آسان نبود. سپس آنچه در کشور اتفاق افتاد این بود که مواردی از بیماری را در 20 نقطه کشور شناسایی کردیم. در استان یزد در یک کارخانه فولاد و در استان آذربایجان غربی در شوط در کارخانه ای که هندی ها می آیند ، در استان بوشهر ، هرمزگان و چندین استان دیگر ، مراکز ویروس هند را شناسایی کردیم ، اما همکاران ما بی وقفه کار کردند شبانه روز همه این مناطق واقعا زیبا عمل کردند اگر این تلاش نبود ، در اواسط انتخابات ترسناک ترین پیک را با ویروس هند گرفتار می کردیم. تلاش شبانه روزی همه همکاران به آنها اجازه داد تا به نحوی این مراکز را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید  میزبان المپیک با اینترنت بد

نمکی ادامه داد: “چندین تحول جدید وجود داشت که متأسفانه در عید قربان با وجود درخواست ها و خواست ها و پیگیری ها در بعضی جاها مشاهده نشد و سپس انتخابات شوراها برگزار شد.” ما بیش از حد توسط متخلف پروتکل گرفتار نشدیم. در انتخابات ریاست جمهوری اما در انتخابات شورا چندین نامه نوشتم كه دوستان میز پرتاب می كنند ، سر و صدا می كنند و مردم را به شام ​​و ضیافت های شب و شخصی كه ماسك نمی خورد دعوت می كنند. این موارد اتفاق افتاد و اتفاق تلخ دیگری که رخ داد ناآرامی های رخ داده در کشور همسایه ما افغانستان و فشاری بود که طالبان برای عبور از مرزها به افغان ها وارد کردند.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید