مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وضعیت نامشخص تیم فوتبال المپیک ایران در فدراسیون فوتبال / بلاتکلیفی مثل همیشه! – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمقرعه کشی مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 23 سال آسیا در سال 2022 در ازبکستان انجام شد و تیم فوتبال المپیک ایران با حریفان خود آشنا شد. دیدار نهایی با تاجیکستان ، لبنان و نپال از 20 اکتبر تا 30 نوامبر برگزار می شود و تیم فوتبال المپیک ایران هنوز در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد.

542 روز از آخرین مسابقه تیم فوتبال المپیک ایران می گذرد. آخرین مسابقه در تاریخ 16 دسامبر سال 1998 در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و راهیابی به بازی های المپیک توکیو 2020 برگزار شد و ایران مقابل چین به پیروزی رسید اما موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی نشد. تیم هدایت شده توسط حمید استیل بود و از آن زمان تاکنون این تیم اردو یا بازی های دوستانه بدون کادر فنی نداشته است.

فدراسیون فوتبال 14 ماه پس از حذف تیم فوتبال المپیک از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند در سال 2020 توسط حیدر بهاروند اداره می شود و چهار ماه با شهاب الدین عزیزی هادم همکاری می کند ، اما در تمام این 18 ماه در مورد اوضاع در تیم او نبود. به نظر می رسد فوتبال زیر 23 سال وجود ندارد و باید به امیدهای فوتبال این کشور توجه شود ، اما باز هم زمان از دست رفته و سرنوشت تیم المپیک ایران هنوز در آستانه مسابقات مشخص نیست.

سکوت فدراسیون در برابر تیم U23 یا انفعالی است یا فدراسیون اقدامی در رسانه ها انجام نمی دهد. در هر صورت آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال به سرپرستی شهاب الدین عزیزی هادم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده و سرمربی خود را انتخاب کند ، زیرا این تیم باید در مسابقات مهم در ماه اکتبر شرکت کند و در این فرصت ، سه ماه باید به خوبی برنامه ریزی شود و سرمربی تیم فوتبال المپیک باید زمان کافی برای انتخاب بازیکنان خود داشته باشد ، اما لیگ در حال پایان است و عدم انتخاب بازیکنان زیر 23 سال در لیگ ممکن است باعث شود خسارت بزرگی به این تیم وارد شده است.

بیشتر بخوانید  چرا سکه نزولی نمی شود؟ / پیش بینی بازار سکه

انتخاب سرمربی تیم فوتبال المپیک که بتواند رابطه موثری با سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم جوانان برقرار کند ، از مهمترین اتفاقاتی است که عزیزی هادم باید دنبال کند. البته شرایط انتخاب سرمربی مشکلات خاص خود را دارد اما رئیس فدراسیون فوتبال با انتخاب یک کمیته فنی قوی و دادن اختیاراتی به آنها برای چهار ماهی که در اختیار دارد ، توانسته است شرایط انتخاب سرمربی را تأمین کند. تصاحب شد در شرایط فعلی قبل از اینکه خیلی دیر شود باید سرمربی تیم زیر 23 سال کشورمان معرفی شود تا این فرد فرصت کافی برای انتخاب کادر فنی خود ، برنامه ریزی مسابقات آینده و بررسی بیشتر را داشته باشد. المپیک 2024

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *