مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وضعیت قرمز عروق کرونر در تهران چه مدت ادامه دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


وضعیت قرمز عروق کرونر در تهران چه مدت ادامه دارد؟

روز جدید : فرمانده عملیات تاج در تهران با تشریح وضعیت قرمز شده در تهران اعلام کرد که اوضاع تهران تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

علیرضا زالی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: “من نمی دانم که به زودی شاهد تغییر رنگ تاج در تهران خواهیم بود.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا تزریق واکسن کرونا می تواند در چند روز آینده رنگ تهران را تغییر دهد؟ وی گفت: تزریق دوز اول واکسن تغییر چندانی در روند بیماری کرونر قلب ایجاد نکرد ، زیرا موثرترین زمان هفته دوم پس از تزریق واکسن است ، بنابراین این عمل فوراً اثر ندارد.

بیماران ولیعهدی در تهران به 9000 نفر رسیده اند

فرمانده عملیات بیماری عروق کرونر قلب در کلانشهر تهران به روند بیماری عروق کرونر قلب در تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار در تهران (تا امروز صبح) تعداد بیماران ما به 8900 نفر افزایش یافته است ، در گذشته تقریباً 1550 بیمار به مراکز درمانی ارجاع شده بودند که 180 نفر از آنها در بخش مراقبتهای ویژه بستری شدند.

“ترخیص ما در 24 ساعت گذشته حدود 900 بیمار است که در پشت ورودی های جدید قرار دارد و به عبارت دیگر پادشاه ما از این نظر منفی است. اگر تعداد ترخیص از تعداد بستری شدن در بیمارستان بیشتر شود ، شرایط مناسب تر خواهد بود و مطلوب “

وی افزود: در حال حاضر بیشتر بیماران ما در گروه سنی 50-60 سال یا به عبارتی گروه های واکسینه نشده هستند.

17 مرکز واکسیناسیون کرونر یکپارچه از خدمات اورژانس به کل ظرفیت اضافه شده است که از این تعداد 11 مرکز خدمات غیر خودرویی و 6 مرکز نیز وسایل نقلیه ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید  دستور تخلیه خانه ها در تهران | سیل عظیم در راه تهران

پیش از این 80 مرکز واکسیناسیون کرونر یکپارچه در تهران وجود داشت ، اما با راه اندازی 17 نشانگر جدید ، تعداد این مراکز در تهران به 97 مرکز رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *