وضعیت قرمز در بازار مسکن اجاره ای


وضعیت قرمز در بازار مسکن اجاره ای

دیدارنیوز: بررسی پرونده های اجاره در ماه اول فصل تابستان نشان می دهد که صاحبان خانه احتمال دریافت اجاره و پرونده های رهن کامل کاهش یافته است. همچنین قیمت های پیشنهادی اجاره افزایش یافته است که بالاتر از متوسط ​​قیمت های منطقه است.

به گفته صاحبخانه ای که به تازگی خانه خود را اجاره کرده است ، نقش مشاوران املاک در افزایش اجاره قابل توجه است. به گفته مالک به دلیل تمایل مستاجر به تمدید قرارداد و فروپاشی بازار ، مشاوران املاک و مستغلات این بازار موجی از تماس مشاوران املاک را آغاز می کند و نرخ اجاره پیشنهادی را برای بسته شدن معامله افزایش می دهد.

به گفته این مالک که خانه ای 90 متری بدون آسانسور و پارکینگ در منطقه ستارخان دارد ، برخی از مشاوران املاک و مستغلات اجاره تا 2 میلیون تن بیشتر از متوسط ​​منطقه را ارائه می دهند.

قابل ذکر است که کمیسیون بیشتر از نرخ مصوب به عنوان مشاور است. علاوه بر کمیسیون مصوب ، مشاوران املاک و مستغلات هزینه اضافی را به صاحب خانه ای که اجاره آپارتمانش گرانتر است پرداخت می کنند. اگر آنها با مستاجر در یافتن پرونده ارزان قیمت موافقت کنند ، حق شیرینی جویی را بدست می آورند.

به گفته مالک ، برخی از پیشنهادها مربوط به زندگی دو خانواده در یک آپارتمان بود. خانواده هایی با دو خواهر با همسرانشان یا دو همشهری با خانواده هایشان.

تمایل به تمدید قرارداد علاوه بر توزیع تاج و تأیید ستاد ملی ، هزینه های جابجایی بالایی نیز دارد. به گفته یک مشاور املاک ، بیشتر مالکان به دلیل افزایش هزینه های جابجایی و کمبود پرونده های بازار ، قرارداد خود را بیش از 25 درصد از دفتر مرکزی کرونا تمدید کرده اند.

بیشتر بخوانید  رهبر جدید ائتلاف مخالف سوریه آماده همکاری با همه گروه های سیاسی است

قیمت پیشنهادی اجاره آپارتمان در تهران

وضعیت قرمز در بازار مسکن اجاره ای

دیدگاهتان را بنویسید