وضعیت عفاف و حجاب امروز جامعه زیبایی ایران اسلامی نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، پرستاری ، بسیج اساتید ، مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه ای آه تو وضعیت عفاف و حجاب در جامعه ، ایران اسلامی را که مدیون خون خود است ، زیبا می کند خیلِ شهدایی هستند که در وصیت نامه های خود به اهمیت حجاب اشاره می کنند ، آن را نمی دانند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

او هست رحیم – مهربان
حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرماید: مردم پاکدامنی سر نظارت (درصد خرد: درجه سانتیگراد ۲۴ s 125) حجاب ، به جز نیازهای دین و توسط معیارهای آیات و روایاتی وجود دارد و این وظیفه عزت و کرامت زن و مرد را حفظ می کند تشخیص داده شده و قدردانی از زن حافظ زندگی شخصی و شخصیت انسانی اوست.

امروز ، در شرايطي كه بدخواهان نظام اسلامي و استكبار جهاني قصد انجام كشتارهاي فرهنگي را دارند ، اين عزت و شرافت زن مسلمان هتک آنها با سو to ظن و تمسخر در تلاشند که آنها را از این زینت برده داری محروم کنند ، و برای تجارت شرور و لذت حیوانات توسط ریحانه آفرینش ، فریبنده تر و وحشتناک تر از رضاخان گالدار ، در تلاشند پوشش اسلامی – ایرانی را بر خلاف آزادی زنان برای رسیدن به خود ، وظیفه اصلی بر عهده همه زنان و مردان مievingمن است بیمه شده در جامعه اسلامی این زینت و تاج برده داری مشاهده می شود. کی ، کلاهبرداران و خناسان آنها خستگی ناپذیر برای ارتقاitution فحشا و بداخلاقی کار می کنند و باید یکی یکی از هموطنان عزیز ، دیوان سالار و نخبگان مراقبت کنند تا این سرمایه بی عفت و پاکدامن غارت نشده و این امر امکان پذیر نباشد مگر اینکه عزم عمومی از این سه باشد. نیروهای و نهادهای مسئول. و به ویژه حوزه های علمیه ، به عنوان دانشمندان و رهبران تمدن و فرهنگ ناب اسلامی. حادثه 12 ژوئیه ۱۳۱۴ این نمونه ای از حرکت سازمان یافته دشمنان ظالم و ظالم است که با عناوین جذاب و فریبنده ای مانند گشودن حجاب ، به چیزی جز تخریب بنیان خانواده و زیر پا گذاشتن شخصیت و منزلت زنان نمی اندیشند.

بیشتر بخوانید  خوزستان تعطیل شد

امروز نیز دشمنان قسم خورده فرهنگ ایران اسلامی کاملاً آشکار و درجا و در غفلت محض برخی از متولیان و مسئولان مربوطه که بعضاً بی برنامه ، سطحی ، منسجم و غیرمسئول عمل می کنند ، عمل کرده اند. تعهدات آنها ماهیت خود را به نهادی دیگر تحمیل می کنند و با استفاده از زمینه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری و جذب برخی عناصر خیانتکار به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در این منطقه مرزی و با بهره گیری از شبکه های اجتماعی ، تلاش زیادی می کنند و اندلس ترویج و رواج فرهنگ برهنگی و هرزگری و مبارزه با ذات پاک عفاف و حجاب بسیار فعال بوده و شبانه روزی کار می کنند. انتظار می رود که پارلمان دولت را قانونگذاری و کنترل کند ، در مدیریت نهادهای فرهنگی و دادگستری باید جدی باشند و از اجرای قوانین مربوطه به خوبی مراقبت کنند ، تا خدای ناکرده جامعه اسلامی را نادیده بگیرد و به از این رو جهان اسلام با یک اندلس دیگر بلند نشو.

همانطور که یاد شهدای مقام معظم رهبری هفته عفاف و حجاب را گرامی می داریم ، باید گفت که هر هفته و روز و هر دقیقه و ثانیه باید جشن عفاف و حجاب باشد. بدنه فرهنگی جامعه همیشه به خون پاک و معطر ، عفاف و حجاب احتیاج دارد. استاد و راهنمای عزیز به ما گفتند: “فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می کنیم.” بنابراین اگر آن هوا مسموم و آلوده به بی اخلاقی و بی تفاوتی باشد ، عرصه همه افراد جامعه ، فارغ از زن و مرد ، تنگ و فرهنگی است. تنفس جامعه و امنیت روانی آن نقض خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ژله میوه ای گرد بلدی درست کنی؟ | طرز تهیه ژله میوه ‌ای گرد یک دسر متفاوت +ویدئو

جمعی از اساتید بسیجی حوزه علمیه ضمن حمایت از گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و محکومیت شدید عاملان و مزدوران ابلهان داخلی و استکباری که موجب ترویج بی اخلاقی و بی اخلاقی در جامعه می شوند ، می گویند اکنون وضعیت عفاف و حجاب باعث زیبایی بیشتر شده است. خون شما. خیلِ هیچ شهیدی وجود ندارد که در وصیت نامه خود به اهمیت حجاب اشاره کرده باشد و علی رغم همه تلاش ها ، تلاش باید دو برابر شود و در حین انجام فرمایشات رهبر فرزانه ، به نقطه مطلوب که فاصله زیادی دارد ، دو برابر شود. ، او باید به طور جدی و قطعی کتاب مقدس را به کار ببرد. ومراجع بیایید او را مرجع تقلید بزرگی بدانیم و با كوشش بیشتری نسبت به امر مقدس برای ارتقا the حجاب و عفاف با مسئولیت بیش از پیش عمل كنیم. یک بار دیگر ، ما از مقامات می خواهیم که یک درخواست جدی و خستگی ناپذیر انجام دهند که مقامات از کوچکترین اقدام جدی غفلت نکنند ، خسرالدنیاوالآخره ما در مورد ما اطلاعات خواهیم یافت

و الحمدولیلا آره المشتکی
کردار خواهران بسیجی استادان ، فرمانداران و نخبگان حوزه علمیه کوم

دیدگاهتان را بنویسید