وضعیت راه ها پنجشنبه 11 خرداد 1402



آنچه دیگران می خوانند:


طبق اخبار شما: ایمان محرابینی درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بر اساس اطلاعات حدود 2600 تردد شمار آنلاین و 800 دوربین نظارت تصویری در حال حاضر اکثر محورهای کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

* ترافیک سنگین در تمامی مسیرهای تهران – شمال

وی درباره وضعیت ترافیکی محور تهران – شمال گفت: دوربین های مداربسته در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر چالوس، مسیر جنوب به شمال بین شهرستان و گرماب و محدوده سیاه بیشه، ترافیک سنگین در جاده تهران – آزاد شمال، مسیر جنوب به شمال بین تونل شماره 17 تا انتهای بزرگراه، ترافیک سنگین در مسیر هراز از جنوب به شمال از محدوده غزنک، وانا و بایجان، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (جنوب به شمال) از محدوده دماوند و شیرگاه.

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: در حال حاضر نیز ترافیک سنگینی در محور قزوین – رشت در محدوده رودبار، ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده جاجرود و ترافیک سنگین در محدوده جاجرود داریم. اتوبان تهران – پردیس در ابتدای بزرگراه.

* ترافیک سنگین در برخی محورهای بزرگراه کرادز-کزوین-کرج

مهرابی نیا درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور گفت: هم اکنون در محور کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا پل حصارک تا محدوده گلدشت ترافیک سنگین و در محور قزوین – کرج در محدوده امامزاده طاهر ترافیک سنگین داریم. .

* بارش در نقاط معینی از محور کندوان

وی در تشریح وضعیت جوی جاده ها به بارش باران در جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال اشاره کرد و از بارش باران در برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، مازندران و سمنان خبر داد.

بیشتر بخوانید  روند طولانی دریافت مجوز مانع توسعه مسکن ملی می شود

* ثبت بیشترین تردد در جاده ها در بازه زمانی 17 تا 18 در شبانه روز گذشته

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده ها در شبانه روز گذشته بر اساس آخرین داده های به دست آمده از رصد تعداد 2600 تردد شمار فعال در جاده ها افزایش نشان می دهد. از 9.8 درصد این در حالی است که مشارکت خودروهای سنگین در تردد جاده ای 14.5 درصد بوده که بیشترین تردد در بازه زمانی 17 تا 18 و کمترین آن در بازه زمانی 15 تا 16 بامداد بوده است. .

* 6 جاده مسدود است

محرابینی با اشاره به مسدود شدن تعدادی از راه های کشور به دلیل کاهش امنیت و شرایط جوی گفت: هم اکنون محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، فرعی شمسک – دیزین و شهداد – نهبندان است. همچنین به دلیل عدم امنیت به اندازه کافی مسدود شده است.

وی بیان کرد: محور لاسم – ارجمند در استان مازندران، محور قدیم خرم آباد – پلدختر و محور گیلانگرب – سومار در استان کرمانشاه به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

* بزرگراه تهران – کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته است

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در شبانه روز گذشته بزرگراه تهران-کرج با 148 هزار تردد، کرج-تهران با 145 هزار تردد و کرج- قزوین با 133 هزار تردد پرترددترین ها بوده اند. جاده های کشور».

* محدودیت های ترافیکی در جاده های شمالی تا شنبه 30 خرداد

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1402/03/20 در جزایر هراز، فیروسکو، کندوان و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در مسیر کندوان امروز پنجشنبه از ساعت 9 الی 22 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و بر اساس اعلام پلیس راهور محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 الی 22:00 از کرادز (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.

بیشتر بخوانید  هشدار؛ هرگز در این زمان ناهار نخورید

روز جمعه مورخ 1402/12/03 از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 9 الی 21 تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و بر اساس اعلام پلیس راه محلی تردد از ساعت 12 الی 21 بعدازظهر از کرادز (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 9 الی 22 روز دوشنبه مورخ 15/03/1302 از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعت 12:00 الی 22:00.

روز جمعه مورخ 1402/03/19 از کرادز (میدان امیرکبیر) و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد از ساعت 12 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است. از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعت 15:00 الی 24:00.

در مسیر هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه مورخ 1402/03/15 از رودهن به آمل ممنوع است و آب اسک در محدوده مشاء به سمت رودخانه یک طرفه هدایت می شود. جهت.

تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال در بزرگراه خلیج فارس (تهران – کم) محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت 22 روز شنبه مورخ 13/03/1302 لغایت ساعت 16:00 ممنوع است. یکشنبه 14.03.1402.

در بزرگراه قزوین – رشت امروز از ساعت 14 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر قزوین – رشت در منطقه رودبار انجام می شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از روزهای دوشنبه و جمعه هفته بعد از ساعت 14 الی 24 در مسیر رشت – قزوین در منطقه رودبار، یک طرفه و با وقفه انجام می شود.

بیشتر بخوانید  واکنش چین به تصمیم تحریک آمیز انگلیس

تردد انواع تریلر و کامیون همچنان در مسیر کندوان ممنوع و تردد تریلر در مسیر هراز همچنان ممنوع است.

در روزهای جمعه، شنبه، دوشنبه بعد و جمعه بعد از آن از ساعت 6 الی 24 تردد کامیون در مسیر هراز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای دوشنبه و جمعه هفته آینده از ساعت 10 الی 12 در مسیر شمال به جنوب قائم شهر – فیروزکوه ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 18 شنبه هفته آینده تا ساعت 18 روز یکشنبه 23 خرداد در محور قدیم کوم – تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین ساوه – تهران و بزرگراه های کوم – گرمسار.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حمل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای دوشنبه و جمعه هفته بعد از ساعت 8 الی 24 در مسیر مشخص شده ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیر آستارا – اردبیل و بالعکس از دوشنبه تا جمعه هفته بعد از ساعت 8 الی 12 ممنوع است.


دیدگاهتان را بنویسید