وضعیت راه های کشور در 1 فروردین 1401 / کدام جاده ها دارای ترافیک سنگین هستند؟



به گزارش سلام نو به نقل از اکتساآنلاین، تردد در محور کرج – چالوس، حدفاصل سه راهی شهرستانک به سه راهی دیزین و پل زنگونه به سیاه بیشه، بزرگراه تهران – شمال، حدفاصل تونل پلاک. 17 تا انتهای مسیر، محور هراز، جنوب – مسیر شمالی محدوده مشا، بزرگراه کزوین – رشت، رمپ عوارضی قزوین و شهر رودبار پرحجم و ترافیک در مسیر فیروزکوه گزارش شده است.

محور هاله بارش برف و باران پراکنده دارد، در محور قزوین – رشت بارش باران و در محورهای هراز، فیروزکو و تهران – شمال مداخله جوی وجود ندارد.

همچنین در برخی از محورهای کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران بارش برف و باران گزارش شده و برخی زنبورها در استان های گیلان و گلستان بارندگی دارند.

بر اساس تصاویر دوربین‌های مداربسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای تردد در کشور باز و تردد در آنها به روال عادی انجام می‌شود.

طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از 2505 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته 13.6 درصد کاهش تردد داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 7.9 درصد، اوج تردد بین ساعت 11 تا 12 و حداقل بین ساعت 16 تا 17 است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته در محورهای کرج-کزوین، محور تهران-کرج، محور کزوین-کرج، محور کوم-تهران، محور تهران-کم و اتوبان کرج-تهران بوده است. .

بیشتر بخوانید  عدم برنامه ریزی هنگام گزارش وقفه قابل قبول نیست - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید