وضعیت ترافیک در جاده های کشور در تعطیلات عید سعید فطر / تردد در جاده هالوس چگونه است؟



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، با توجه به ایام تعطیلات عید سعید فطر وضعیت سفر و تردد در جاده های کشور به ویژه مسیرهای منتهی به شمال کشور چگونه است؟

عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان آمادگی پلیس برای تسهیل در تردد و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر گفت: درصد چابکی خودروها است. از ورودی محور

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 75 تیم پلیس راه برای تسهیل تردد خودروهای ورودی به استان اقدام کنند، گفت: افزایش ورود 82 هزار خودرو به گیلان، افزایش 228 درصدی ورود خودروها و تسهیل در عبور و مرور. محدودیت تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی محدودیت تردد در مسیرهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون ها.

وی از ورود حدود 82 هزار دستگاه خودرو به استان خبر داد و بر لزوم همکاری شهروندان و مسافران با پلیس در برقراری نظم و امنیت تاکید کرد و از مسافران خواست زمان بازگشت به شهرهای خود را مدیریت کنند تا سفری امن و مطمئن داشته باشند. .)

ورود بیش از یک میلیون مسافر به گیلان

ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران گفت: گیلان مقصد اصلی مسافران در ایام عید سعید فطر است که گیلانی هستند.

وی با اشاره به وجود بیش از دو هزار خودرو در استان گیلان گفت: بر اساس آمار از 18 تا 21 اردیبهشت ماه 2368 دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده که رشد 29.74 درصدی را در این حوزه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  تصادف وحشتناک پراید در اتوبان کوم/ حمل بالگرد مجروحان

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از ورود بیش از یک میلیون مسافر زمینی و هوایی به این استان خبر داد و افزود: تاکنون یک میلیون و 155 هزار و 476 نفر به استان گیلان سفر کرده اند که 26 مسافر افزایش داشته است. . 23 نفر بودیم و از این تعداد یک میلیون و 39 هزار و 634 نفر در اقامتگاه های گیلان مستقر شدند.

جهانی بر لزوم توجه به حفظ فرصت های تاریخی در استان گیلان تاکید کرد و گفت: گیلان دارای آثار تاریخی بسیاری در مناطق مختلف است که طی این مدت 3 هزار و 355 نفر از موزه ها، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری گیلان بازدید کردند که در این بخش ما نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.66 درصد رشد داشته است.

وی نقش مسافران و گردشگران ورودی به گیلان را در رشد اقتصادی منطقه بسیار مهم و موثر دانست و تصریح کرد: یکی از راه های کسب درآمد در استان گیلان ورود مسافران و گردشگران به این استان است که خوشبختانه در چند روز گذشته دولت با 58.25 درصد (فارس)

تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس ممنوع است

تردد از شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و تردد در این محور در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانکا به هلو سرهنگ و پل زنگوله تا سیاه بیشه پرحجم و در تونل البرز نیز ترافیکی سنگین است. سنگین.

ترافیک در بزرگراه تهران – شمال حدفاصل تونل 18 تا انتهای مسیر نیز سنگین است.(ایسنا)

دیدگاهتان را بنویسید