مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وضعیت تاج در گناوه فراتر از دلتای قرمز / در حال افزایش دشوارتر و کشنده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خبرگزاری مهر– گروه ولایتی – عصمت اسماعیلی: ویروس را دوباره بالا ببرید ویروس کرونا در کشور ، به ویژه در استانهای جنوبی ، وضعیت اکثر شهرها و استانها در موقعیت قرمز و پر خطر تاج قرار داشت.

بیش از یک سال پس از شیوع ویروس ویروس کرونااکنون امواج ، رنگها و منشأ ویروس دیگر است ویروس کرونا این ادبیات با ادبیات و زندگی روزمره مردم در هم آمیخته است و هر از گاهی صحبت از موج های جدیدی از گسترش بیماری و موجی است که پایان نیافته است ، اخباری درباره موج جدیدی که احتمالاً با خط دیگری از ویروس پایان می یابد.

این اپیدمی که از چین آغاز شد و علت اصلی آن بیماری چینی بود و با موج چهارم ویروس جهش یافته انگلیسی پایان یافت ، اکنون تهدیدی جدید برای آفریقایی ها ، هندی ها و دیگران است. گونه های موج پنجم ، که هنوز ناشناخته است.

بررسی روند رو به رشد و کاهش افراد آلوده به ویروس در سال گذشته نشان می دهد هر زمان که در آستانه موج ویروس قرار داریم و شهرها از خطر خارج می شوند ، تهدید بیماری به حداقل می رسد و تمایل به عادی سازی وضعیت عادی سازی نیز در حال افزایش است.

در شهر گناوه نیز در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا آنها با کمک افراد و کارمندان توانستند ویروس را به خوبی کنترل کنند.در امواج پی در پی ، ویروس روند رو به کاهش و فزاینده ای را طی کرد و با گذشت زمان ، عادی سازی و غفلت از پروتکل ها افزایش یافت.

به گفته مقامات ، اکنون شهر گناوه در وضعیتی خارج از تاج قرمز قرار دارد و به مرحله شیوع دلتای هند رسیده است. اوج پنجم شیوع این ویروس در شهر آغاز می شود و هر روز بر تعداد آلوده و مرده ناشی از این ویروس افزوده می شود.

بیشتر بخوانید  پایان چله دوم | مطالبات بست نشینان هنوز پابرجاست

وضعیت تاج در گناوه فراتر از دلتای قرمز / درحال افزایش دشوارتر و کشنده است

طبق آخرین آماری که مسئولان بهداشتی شهرستان گناوه منتشر کرده اند ، تعداد افراد آلوده در این شهرستان از شیوع ویروس تا 14 جولای سال جاری 5 هزار و 258 نفر بوده و تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس 149 نفر است. مردم.

همچنین ، از زمان واکسیناسیون کووید از 19 تا 24 ژوئیه ، 9 هزار و 615 دوز واکسن به گروه های آسیب دیده در این شهر تزریق شده است که 7 هزار و 644 مورد در مرحله اول و 1،971 مورد در مرحله دوم بوده اند.

وضعیت موجود در شهر و روند رو به رشد بیماران مبتلا به این ویروس ، میزان انتقال بسیار بالا و خطر ویروس نوع دلتا ویروس کرونا این برنامه از همه افراد می خواهد که خطر ابتلا به ویروس ، به ویژه نوع جدید را که گفته می شود بسیار خطرناک تر از متخصصان بهداشت است ، بپذیرند و ضمن سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون مشترک ، برای جلوگیری از انتشار ویروس همکاری کنند. .

توصیه های بیمارستان را افزایش دهید

فرماندار گناوه در مورد آخرین وضعیت تاجگذاری در این شهرستان گفت: شهر گناوه وارد پنجمین قله شیوع ویروس شده است ویروس کرونا و مرحله شیوع ویروس به دلتای هند تبدیل شده است و هر روز بر تعداد موارد بیماری و مراجعه بیشتر به بیمارستان های شهر افزوده می شود.

غلامرضا مهرجو گفت: با افزایش توصیه های افراد مبتلا ویروس کرونا ظرفیت این بیمارستان ها به 2 بیمارستان در شهرستان گناوه تکمیل شده است همچنین در روزهای گذشته علاوه بر افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس ، روند مرگ عروق کرونر در شهرستان نیز افزایش یافته است.

وضعیت تاج در گناوه فراتر از دلتای قرمز / درحال افزایش دشوارتر و کشنده است

مطابقت با پروتکل ها بد است

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان به کمترین میزان رسیده است گفت: به موازات تلاش های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت برای واکسیناسیون افراد ، نیاز به کمک و مساعدت و جدی و جدی پشتیبانی فوری “همه باید کنترل ویروس را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید  برافراشته شدن پرچم های روسیه بر روی تانک ها

فرماندار گناوه گفت: با وجود آغاز شیوع آن ویروس کرونا همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم جنوا در انطباق با پروتکل ها و جلوگیری از گسترش آن ویروس کرونا دیدیم که این شهرت خاص و عام است اما متأسفانه اکنون با عادی سازی در این زمینه روبرو هستیم.

وی گفت: رعایت نکردن پروتکل ها ، به ویژه در مراسم تشییع و تشریفات ، بدون رعایت پروتکل های با جمعیت زیاد یا بازدید از مکان های بسته با وجود وضعیت حاد قرمز عروق کرونر در شهر ، که باید به طور جدی اجتناب شود.

وی گفت: اگرچه پیش بینی های لازم برای ظرفیت سازی در دو بیمارستان این شهرستان با دستور و پیگیری استاندار بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شد ، اما با توجه به روند رو به رشد بیماران کرونر ، حتی بیمارستان های با ظرفیت کامل ، اکنون با تعداد بیماران مطابقت دارد. “نیست.

این شهر در وضعیتی خارج از وضعیت کرونر قرمز قرار دارد

مهرجو گفت: با توجه به اینکه این شهر در خارج از وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و به مرحله شیوع ویروس دلتا هند رسیده و وارد قله پنجم شده است ، نیاز به حمایت و کمک کامل مردم بیش از گذشته است.

وی گفت: ما از همه افراد می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین کمک به کادر پزشکی با پروتکل های بیشتری کار کنند تا افراد بیشتری واکسینه شوند و تعداد بیماران کاهش یابد. “

مهرجو گفت: عدم مراجعه به اماکن عمومی مگر در مواقع ضروری ، پرهیز از دوری ، خصوصاً در مراسم تشییع و عروسی ، فاصله گرفتن از اجتماع و ماسک زدن در زمانی که شهر در وضعیتی غیر از قرمز قرار دارد ، باید بسیار جدی گرفته شود و ما با فروتنی از مردم س askال می کنیم برای همکاری با مقامات

بیشتر بخوانید  امیر قطر با رئیس جمهور ترکیه تلفنی گفتگو کرد

وی گفت: همچنین از بزرگان و نخبگان شهرستان می خواهیم مردم را تشویق و توصیه کنند تا پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم شهر را به شرایط مطلوب برسانیم و از این شرایط خارج شویم.

وضعیت تاج در گناوه فراتر از دلتای قرمز / درحال افزایش دشوارتر و کشنده است

افزایش شدید بستری در بیمارستان

در همین رابطه ، رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: شهر گناوه در قله پنجم کرونا قرار دارد و تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است.

محمد علی داریانورد افزود: در حال حاضر حدود 80 درصد بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان به ویروس آلوده شده اند. ویروس کرونا انجام دادن.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس ویروس کرونا دلتا ، شدت عفونت ، بیماری و مرگ و میر بسیار بیشتر است و متأسفانه تعداد زیادی از هموطنان و همشهریان را تحت تأثیر قرار داده است.

وی گفت: در حال حاضر بار بیماران کرونر در این بیمارستان آنقدر زیاد شده است که مجبور شدیم بخش جدیدی برای این بیماران افتتاح کنیم تا بتوانیم آنها را معالجه کنیم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: از همه شهروندان می خواهیم توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش هزینه ها داشته باشند ، زیرا شیوع این بیماری بسیار زیاد است و می تواند باعث یک بحران شدید شود ، که از امواج قبلی ویروس بسیار سنگین تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک مردم این بیماری با اجرای واکسیناسیون ملی در کشور ما و سراسر جهان ریشه کن شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *