مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وسایل مورد نیاز برای رفتن به ساحل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برای سفر به ساحل آماده شوید!

در سفرهای ساحلی چه لوازمی را باید همراه داشته باشید؟ با این بخش از تشویق من همراه باشید و برای رفتن به یک سفر ساحلی آماده شوید.

در سفرهای ساحلی چه لوازمی را باید همراه داشته باشید؟

در روزهای گرم تابستان، رفتن به ساحل و غواصی یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحات است. برای اینکه در ساحل احساس راحتی کنیم و از آفتاب و دریا لذت ببریم باید تجهیزات لازم را داشته باشیم. یعنی باید بدانیم چه چیزهایی با خود داریم تا بتوانیم ساعت ها به راحتی در ساحل بمانیم.سفر به شهرهای ساحلی و کنار دریا بسیار سرگرم کننده است اما نکاتی وجود دارد که اگر آنها را رعایت نکنید، این لذت را از شما خواهد گرفت.


کیف مناسب داشته باشید

کیف بادوام، ضد آب، مدرن و جادار اولین چیزی است که باید با خود ببرید. برای ساحل به یک کیف ضد آب نیاز داریم، کیفی که فضای زیادی داشته باشد یا وسیله ای که فضای کافی برای تمام وسایل مورد نیاز ساحل داشته باشد.


 سفر به ساحل


ابزار مناسب داشته باشید

کرم های ضد آفتاب، دافع حشرات، حوله، کلاه، غذا و لباس ساحلی از اقلام ضروری ساحل هستند. کیفی که تصمیم می گیرید به ساحل ببرید باید مکان های کاملا مجزا داشته باشد، زیرا صندل ها و حوله های خیس شما باید هنگام رفتن به ساحل از سایر چیزها جدا بماند.


یک حوله مناسب داشته باشید

برای داشتن فضای بیشتر می توانید از حوله های نازک مسافرتی که حجم زیادی ندارند استفاده کنید حوله ها بزرگ هستند و بیشتر فضای کیف یا کیف را اشغال می کنند. برای داشتن فضای بیشتر بهتر است حوله را روی لوله پر کنید یا آن را تا کنید و ته کیسه بگذارید و اشیای کوچک تری روی آن قرار دهید.

بیشتر بخوانید  ضرورت رفتن به مسافرت و لوازمی که باید با خود ببرید!


از دستگاه های خود محافظت کنید

بهتر است لوازم دیجیتال خود را داخل خودرو قرار دهید و با خود به ساحل نبرید و یا در فروشگاه های لوازم جانبی قاب های ضدآب برای این لوازم تهیه کنید تا آسیب نبینند. باید بدانید که حتی کوچکترین آب یا ماسه ای که وارد این دستگاه ها می شود آنها را خراب می کند.


استفاده مجدد از تجهیزات

می توانید از بطری های آب معدنی یا نوشابه های گازدار استفاده مجدد کنید. اما برای راحتی بیشتر و سرد نگه داشتن نوشیدنی خود، از بطری های آب استفاده کنید.


از روغن بچه برای دفع حشرات استفاده کنید

معمولاً آفات زیادی در ساحل وجود دارد، اگر می خواهید از شر آنها خلاص شوید، کمی روغن بچه روی بدن بمالید. روغن بچه نه تنها دافع حشرات است، بلکه یک مرطوب کننده خوب برای بدن نیز می باشد.


ضد آفتاب را در کیسه مخصوص قرار دهید


وسایل مورد نیاز برای رفتن به ساحل

درست زمانی که عینک یا موبایل خود را از کیف خود بیرون می آورید، کرم ضد آفتاب را در کیسه مخصوصی قرار دهید تا نگران ریختن آن و کثیف شدن چیزهای دیگر نباشید.


پودر بچه را با خود ببرید

البته بعد از تفریح ​​در ساحل و دریا، بدن شما شنی شده و فقط نمی توانید از شر آنها خلاص شوید. در این صورت باید از پودر بچه استفاده کنید. آن را روی بدن خود بمالید تا تمام شن و ماسه از روی خود پاک شود.


ماست طبیعی بهترین گزینه برای درمان آفتاب سوختگی است

بیشتر بخوانید  جاذبه های گردشگری و طبیعت منطقه سوادکوه

اگر به کرم آفتاب سوختگی یا آلوئه ورا دسترسی ندارید، ماست طبیعی بهترین گزینه است زیرا سوختگی را تسکین می دهد و به راحتی در دسترس است.


با روغن نارگیل از موهای مجعد جلوگیری کنید

اگر می خواهید موهایتان هیدراته بماند و به دلیل رطوبت دریا مجعد نباشد، از روغن نارگیل استفاده کنید. کمی روغن نارگیل را با آب مخلوط کنید سپس روی موهای خود اسپری کنید و سپس موهای سالمی خواهید داشت. حتی می توانید همزمان کمی آب لیمو نیز اضافه کنید تا موهایتان روشن شود.


برای روشن کردن موهای خود از آب لیمو استفاده کنید

می‌دانید که نور خورشید موهایتان را درخشان‌تر می‌کند، اما اگر می‌خواهید به نور خورشید کمک بیشتری کنید، کمی آب لیمو به موهایتان اضافه کنید. در این صورت لازم نیست هزینه زیادی برای هایلایت کردن موهای خود صرف کنید.


چای سرد بنوشید

نوشیدن چای سرد نه تنها بدن شما را آبرسانی می کند، بلکه یک مزیت بزرگ دیگر نیز دارد: این نوشیدنی در تسکین آفتاب سوختگی بسیار موثر است. یک سر حوله را به چای سرد آغشته کنید و روی آفتاب سوختگی بمالید.


دمپایی هایت را بپوش

وقتی به ساحل رسیدید و می خواهید در آب شنا کنید یا در ساحل شنی بازی کنید، فراموش نکنید که دمپایی خود را بپوشید تا وقتی برگشتید، وقتی می خواهید آن را بپوشید گرم نشوید. دوباره روشن


تور ساحلی


در انتخاب میان وعده هوشمندانه عمل کنید

تنقلاتی مانند میوه ها و سبزیجات به همراه داشته باشید تا بدن خود را از کم آبی و هیدراته ماندن در زیر نور خورشید جلوگیری کنید. آنها نه تنها آب بیشتری نسبت به سایر غذاها دارند، بلکه از خوردن آنها احساس گناه نمی کنید زیرا سالم و کم کالری هستند.

بیشتر بخوانید  معرفی 20 سوغاتی محبوب کشور تایلند


اشیای با ارزش خود را پنهان کنید

اگر وسایل قیمتی خود را به ساحل می‌برید، آنها را تنها نگذارید. برای پنهان کردن آنها می توانید از بطری های خالی روغن یا خامه استفاده کنید.


در سفرهای ساحلی خود یک کتاب همراه داشته باشید

از آنجایی که کتاب سبک و قابل حمل است، مهم نیست که آن را با خود به ساحل ببرید، ممکن است حوصله تان سر رفته و بخواهید آن را مرور کنید. او به خواندن کتاب در فضای باز، به خصوص در کنار دریا ادامه می دهد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *