وزیر دفاع یمن: مهاجمان چاره ای جز پذیرش شکست ندارند / دشمنان از درس های قبلی درس می گیرند


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیممحمد ناصر العاطفی ، وزیر دفاع یمن با اشاره به استراتژی جدید نظامی کشورش گفت: در هفتمین سال تجاوز ، جمهوری یمن از توانایی ها و امکاناتی برخوردار است که در مدت زمان کوتاهی بدست آمده است و یمنی ها به لطف سلطه بسیار دور هستند. از این امکانات “جویندگان ، بدون وابستگی و قبول دیكتاتوری از خارج ، سیاست خود را تدوین می كنند و در مورد حكومتی تصمیم می گیرند كه نتیجه ثبات ، صبر ، احتیاط ، از خودگذشتگی و مقاومت ملی باشد.

وی در مصاحبه با خبرگزاری صبا یمن گفت: یمن با پیروزی های بزرگ امروز خود در آستانه مراحل مهم و سرنوشت ساز قرار دارد که عواقب آن فراتر از تصور متجاوزان است.

وزیر دفاع یمن تأكید كرد كه اگر كشورهای ائتلاف متجاوز سعودی به تجاوزات و ستم خود علیه یمن ادامه دهند ، در آینده هزینه زیادی را پرداخت خواهند كرد و دشمنان باید این مسئله را به خوبی بفهمند و از درس های قبلی درس بگیرند.

وی افزود: فرمانده ارتش مادر ، ما بار دیگر تأکید می کنیم که مراحل خطرناک تجاوز را پشت سر گذاشته ایم و متجاوزان راهی جز پذیرش شکست و ترک یمن ندارند.

العاطفی در ادامه تأکید کرد که اراده ملت یمن قوی و شکست ناپذیر است و اراده ملت یمن بخشی جدایی ناپذیر از خواست امت است و در راس آن محور مقاومت قرار دارد که یک مدافع قوی و صادق است موضوع اصلی ذهن ، آزادی فلسطین و پایتخت آن اورشلیم است.

بیشتر بخوانید  اسنودن: بعید است جاسوسی اسرائیلی تلفن همراه بایدن را هک کند

وزیر دفاع یمن در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “ادعاهای متجاوزان به صلح و توقف حمله به یمن و حمایت از راه حل سیاسی فقط برای استفاده رسانه ای است و سو an استفاده از مواضع بین المللی و منطقه ای است.”

العاطفی افزود: ادامه حصر و تجاوز به یمن بزرگترین تهدید برای صلح و ثبات در یمن ، منطقه و جهان است و تا زمانی که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به ناظران صلح آمیز دستور دهند ، مذاکرات انجام نمی شود مفید. “

وزیر دفاع یمن گفت پناهگاه متجاوزان علیه عناصر تروریستی القاعده ، داعش و النصره ورشکستگی بزرگ آنها را نشان می دهد و نقش واقعی رژیم آمریکا در منطقه را نشان می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید