مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وزیر دفاع تل آویو می گوید که دولت لبنان مسئول پرتاب موشک است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل فارس ، بنی گانز وزیر نظامی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) دولت لبنان تهدید به پرتاب چندین موشک از قسمت جنوبی کشور است.

صبح امروز منابع صهیونیستی ادعا کردند دو موشک از لبنان به فلسطین اشغالی شلیک شده است و پس از آن ارتش اسرائیل مناطقی در جنوب این کشور را با آتش توپخانه هدف قرار داد.

گانز به این واکنش نشان داد صفحه توییتر وی نوشت: “دولت لبنان شب گذشته مسئول شلیک موشک بود زیرا به تروریست ها اجازه می داد در خاک آن فعالیت کنند.”

وی گفت: “اسرائیل علیه هرگونه تهدید دولت و شهروندانش عمل خواهد کرد و بر اساس منافع خود در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهد داد.”

وزیر نظامی در ادامه کشتار کودکان اسرائیلی گفت: “ما اجازه نمی دهیم بحران سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی در لبنان به تهدیدی برای امنیت اسرائیل تبدیل شود.”

گانز در بیانیه ای با ابراز نگرانی از نگرانی این رژیم از هرگونه درگیری در آینده با مقاومت لبنان ، گفت: “من از جامعه جهانی می خواهم كه برای بازگرداندن ثبات در لبنان اقدام كند.”

در طول جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی با نوار غزه ، فلسطین اشغالی بارها مورد حمله لبنانی تبار قرار گرفت. تحلیلگران می گویند یکی از پیام های این حملات از لبنان در میان این درگیری ها این است که جبهه جنوب لبنان هر لحظه می تواند علیه رژیم صهیونیستی باز شود.

پیش از این وزیر دفاع اسرائیل به مناسبت سی امین سالگرد جنگ اول با اسرائیل ، از هرگونه حمله از سوی سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله از سوی شمال فلسطین اشغالی هشدار داده بود. (اطلاعات بیشتر)

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و ارز 8 تیر 1402

انتهای پیام / ص




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *