وزیر امور خارجه: یکی از بی رحمانه ترین انتخاب های المپیک در 70 سال گذشته را داشتیم / این جنگ ظرفیت 5 زلاتای المپیک را در برنامه 8 ساله دارد – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمعلیرضا دبیر که قبل از شروع بازی های المپیک میهمان آخرین برنامه حلقه طلایی بود ، فرصت های دوران کشتی خود را با فرصت های ایجاد شده برای کشتی در دوران ریاست جمهوری مقایسه می کند: “همه اینها کار خداست و این واقعیتی که من معتقدم ، اما حداقل در هیچ دوره ای از سال 1967 چنین شرایطی وجود نداشته است و انشاالله کودکان می توانستند از آنها استفاده کنند. ما درختی کاشته ایم و نسل های آینده از سایه آن استفاده می کنند. کشتی یکی از کشورهای پیشرو در جهان است ، بنابراین حق جنگ و عزت مبارزان است. این وضعیت باعث می شود که در دو بعد اخلاقی و معنوی رشد کنیم. امیدواریم این وضعیت بر عملکرد کودکان نیز تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: من کودکان فرانسوی را در خانه در کشتی بازی های رایانه ای دیدم که البته ما کتاب می خواندیم ، اما با توجه به شرایط قرنطینه ای که تیم نمی توانست اردوگاه را ترک کند ، بچه ها باید کمی لذت ببرند ، که خدا را شکر این در اینجا ارائه شده است. “

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا کرونا یک فرصت است یا تهدیدی برای کشتی است ، گفت: قطعاً این اولین تهدید بود. 4-5 ماه همه چیز بسته بود و ما نمی دانستیم چه باید بکنیم. وقتی تصمیم به شروع لیگ گرفتیم ، نزدیکانم به من گفتند که کسی می میرد و گردنت می افتد ، ولیعهد در آن زمان واقعاً یک هیولا بود ، اما اکنون مردم می ترسند ، حدود 700-800 نفر به لیگ آمدند و رفتند ، بعضی از مردم تاج گرفتند ، اما نه. در لیگ مربیان ما نیز پیروز شدند. آنها کشتی را از آنجا شروع کردند ، بعد از اردوهایی که 17-16 برگزار کردیم ، نمی گویم ما از رقبای خود عقب هستیم یا از آنها جلوتر هستیم ، اما در مقایسه با این واقعیت که آنها واکسن زودتر از ما تزریق کردند ، ما زود شروع کردیم. خوشحالم که هیچ کس نمی تواند بگوید که او به من حق نداد یا من در چرخه نبودم ، ما در بازیهای المپیک حاشیه ترین انتخابات 60-70 سال گذشته را داشتیم ، در حالی که همیشه صحبت می شد از انتخابات

بیشتر بخوانید  تحقق یک رویا در فوتبال در شهرداری دیار الوند / همدان تجدید شد - آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

دبیر افزود: کار ما سخت است. المپیک حداقل 4 تا 8 سال به طول می انجامد. چند روز پیش به تمرین رفتم ، یکی از جوش ها را دیدم و به او گفتم چه وزنی را انتخاب کند. من این را بر اساس نوع برنامه ریزی گفتم. روشن است که ما برنامه داریم. تیم عالی است ، اما تیم ایده آل من نیست ، تیم ایده آل من داشتن 6 مبارز مانند روسیه است. تیم او را ببینید. تیمی که من دوست دارم تیم 96 آتلانتا یا تیم سیدنی با 6 وزن از 7 وزن با شانس کسب مدال است. با تلاش و کوشش می توان به این مهم دست یافت. برای اینکه تیم ملی کشورمان قدرتمند باشد باید به دور کشور سفر کنیم.

وی با اشاره به هزینه بالای برپایی اردوهای تیم ملی گفت: تا دیروز که تیم جوانان رایگان ما نیز در اردو بود ، در هر وعده غذایی حدود 180-190 نفر را تغذیه می کردیم. تیم های جوانان آزاد و فرنگی ، جوانان آزاد و غربی ، تیم ترکیه ، تیم های المپیک و جهانی بزرگسالان و بزرگسالان غربی. هزینه زیادی دارند.

قهرمان المپیک سیدنی در سال 2000 اولویت را برای گرفتن نتیجه برای تیم های ملی جوانان نداد و خاطرنشان کرد: دیروز در حین تمرین جوانان گفتم نتیجه در این گروه سنی برای من مهم نیست. زیرا معتقدم که گروه نوزادان و نوجوانان یک نمایش است و باید آنها را برای بزرگسالان آماده کنیم. اگر قهرمانان بزرگسال ما علیه نوجوانان تحت فشار قرار می گرفتند ، آنها مدال نمی گرفتند. یک سری مربیان نامرد و نااهل در رده های سنی نوجوانان و جوانان برای معرفی خود فشار می آورند. به این ترتیب آنها کودکان را می کشند و به بزرگسالان نمی رسند. یکی از باشگاه هایی که در تهران ادعا می کند این دسته ها هستند ، کاهش بیشترین وزن در آنجا است. کودک نباید 5-4 کیلوگرم وزن کم کند ، آینده این کودک نابود خواهد شد و انگیزه ای در سن 17-18 سالگی وجود نخواهد داشت. در نوزادان و نوجوانان باید راه را نشان دهیم و هنر را به کودک یاد دهیم. من تیم جوانان را به سراسر دنیا نفرستادم.

بیشتر بخوانید  تو خونه یه کیک موزی نرم و خوشمزه درست کن! | طرز تهیه کیک موزی

رئیس فدراسیون کشتی افزود: من بارها در مورد آنچه کشتی ما عقب است را گفته ام ، آنقدر می گویم که همه آن را درک می کنند. یکی هیئت های وقت گیر استان ها است و دیگری مربیان فنی بی سواد که کشتی را عقب می اندازند. من انتظارات بیشتری از موسسه دارم.

وزیر امور خارجه بار دیگر با بیان اینکه کشتی دارای دو بخش مجزا است ، سبک آزاد و آزاد اظهار داشت: “ما با لالوویچ صحبت کردیم ، وی از ما تشکر کرد که این همه آزاد و غربی را در کنار هم قرار دادیم.” کشتی کشتی است ، ما یکی هستیم ، اما واقعیت این است که آنها بسکتبال یا والیبال ندارند ، آنها در رده های جوانان ، جوانان و بزرگسالان یک تیم دارند ، اما کشتی یک تیم برای نوجوانان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان است هم سبک آزاد و هم فرانسوی داریم. دیروز تیم جوانان ما به مجارستان رفتیم ، سطح بسیار پایینی دریافت کردیم ، 42 نفر اعزام می شوند. 60،000 یورو علاوه بر قیمت بلیط ، هزینه ثبت نام آنهاست. تاکنون ، وزارتخانه و کمیته المپیک کمک کرده اند ، اما کافی نیست.

دبیر گفت: “ما در هیئت مدیره جلسه ای با طالقانی داشتیم. من گزارشی از نقشه ملی رزمندگان ارائه دادم.” من قبلاً می گفتم جمعیت کشتی به 50 هزار نفر رسیده است ، اما اکنون پس از ثبت نام در سیستم ملی کشتی ، تعداد کل کشتی گیران ، داوران و مربیان به 30 هزار نفر رسیده است ، منظورم این است که آنها همان تعداد قبلی نیستند و این بسیار خطرناک است. بودجه مهم است اگر بخواهیم کشتی را توسعه دهیم. امسال 650 میلیون نفر به 11 هیئت ورزشی فعال دیگر کمک کردیم و همین مبلغ را تا پایان سال به هیئت های فعال خواهیم داد. کسانی که خوب کار نکردند ، ما به نوعی در خدمت آنها هستیم!

رئیس فدراسیون کشتی که 26 آگوست عازم توکیو می شود ، در پاسخ به این سوال که چرخه جهانی وجود دارد و آیا همین کادر تا جام جهانی نروژ ادامه دارد ، تاکید کرد: در جام جهانی نروژ ما جام تختی. ما بلافاصله مسابقات وهبی امره و یاشاردوگو را در ترکیه برگزار کردیم. این تیم به جام علی اف رفت. خود بازی های المپیک دور دیگری از این چرخه است. جوانان جهان یکی از رویدادهای ما است. همچنین در 12 یا 14 سپتامبر در تهران انتخاباتی برگزار می شود که مشخص خواهد کرد چه کسی به دنیا خواهد رفت. برای اولین بار ، همه تکالیف خود را می دانند ، همانطور که وعده داده شده است ، هیچ کس به جز انتخاب انتخاب نخواهد شد و من به آن متعهد شدم. در کرونا ما این چرخه را دنبال کردیم ، همان شیئی که در لیگ داشتیم وارد چرخه شد ، همه به جز سه نفر از دست رفتند ، اما به آنها فرصت آمدن دوباره داده شد. به گفته بنا ، 4-5 روز پس از المپیک ، ارتش نروژ شروع می شود و ما منتظر اعلام غلام محمدی هستیم. ما در یک طرف و دوستان در طرف دیگر هستیم. ما قطعاً بعد از المپیک برنامه داریم ، برنامه حداقل سه سال تا المپیک 2024 باقی مانده است.

بیشتر بخوانید  کورونا وزیر خارجه آلمان در پاکستان مثبت است

وی نگاه غیر المپیکی به ورزش ایران را یک مشکل اساسی دانست و گفت: نگاه ما باید به سمت بازی های المپیک باشد. بسیاری از افراد در ورزش ما با گمراه کردن مردم به موفقیت های بزرگی دست یافته اند ، در حالی که این ما را به کشتی آسیا و جام جهانی نمی رساند ، رسانه ها و همه کارشناسان باید با این واقعیت که تیم در رده دوم آسیا و جام جهانی. بیایید بفرستیم چون المپیک به نظر می رسد.

در پایان رئیس فدراسیون کشتی با تشکر از شبکه سوم سیما برای کمک در مبارزه گفت: کشتی ما ظرفیت 5-4 مدال طلا را در برنامه 7-8 ساله دارد ، ما این ظرفیت را در سبک های آزاد و غربی “من از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که به هر طریقی به من کمک کردند. من همچنین از جامعه کشتی و کارشناسانی که تشویق کردند تشکر می کنم. منتقد با ناظر متفاوت است ، امیدوارم خدا کمک کند. مردی که کار خوبی انجام می دهد ، در نتیجه خدا به او کمک خواهد کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید