مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وزارت صمت: ما مشکلات مواد اولیه صنعت پوشاک را کاهش داده ایم – اخبار مربوط به صنعت و تجارت – اخبار اقتصادی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر پاسخ به انتشار مقاله ای تحت عنوان “قطعی برق نفس شما را می گیرد / آتش سوزی وزارت صنعت در صنعت پوشاک” ، وزارت صنعت در این رسانه توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات وزارت صنعت به شرح زیر است:

در بحث تهیه مواد اولیه برای صنعت پوشاک جهان ، صنعت نساجی ، پوشاک و خمیر مغز همیشه همکاری و تعامل بسیار خوبی با ذینفعان ، از جمله سازمانهای دولتی و خصوصی مربوط ، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا برای دستیابی به طراحی دارد. اهداف در صنعت نساجی ، پوشاک و خمیر کاغذ.

این دفتر اگرچه گروه کالاهای مربوط به مواد اولیه ، قطعات و ملزومات مربوط به تولید پوشاک را کاهش می دهد ، اما هفتهانه برای هر یک از واحدهای تولیدی درخواستی از طریق بانک مرکزی نظارت می کند تا توزیع ارز مورد نیاز آنها تسریع شود.

همچنین ، به دلیل نیاز به تنظیم قیمت مواد اولیه (نخ) ، اقدامات و جلسات متعددی برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید واردات انجام شد و علاوه بر این ، ضمن نشان دادن ظرفیت مناسب در تولید انبوه پارچه و نخ ، به منظور حمایت از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی ، انتظار می رود تولیدکنندگان پوشاک در کشور توجه بیشتری به تأمین نیازهای تولید محلی خود داشته و در صورت لزوم برخی از مواد اولیه را از طریق واردات تأمین کنند.

لازم به توضیح است که هیچ محدودیتی در تأمین پارچه از طریق واردات وجود ندارد و هنگام واردات برخی از نخها از سیستم پنبه ، به دلیل امکان تحویل از محصولات محلی ، شرایط واردات منوط به تولید آمار در سیستم بهینه سازی است. و این مشکل به استانها بستگی دارد. به او خبر دادند.

بیشتر بخوانید  قلعه‌نویی- دایی محروم و محروم‌تر!

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *