وریا غفوری ممنوع الکار می شود ؟



آنچه دیگران می خوانند:


وریا غفوری او یک بازیکن فوتبال است. وریا غفوری او در جام دربی از فوتبال خداحافظی کرد. مراسم اختتامیه کلاس مربیگری B آسیا روز گذشته در تهران به پایان رسید. در این دوره چند چهره سرشناس فوتبال ایران از جمله حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و وریا غفوری دیروز در این مرحله در کلاس ها شرکت کردند و مدرک مربیگری دریافت کردند. با وجود اینکه در این کلاس چهره های سرشناسی حضور داشتند، اما واریا غفوری کاپیتان سابق استقلال که سابقه بازی در تیم ملی ایران را نیز دارد از اولین روز حضورش زیر ذره بین قرار گرفت.

وریا غفوری

چندی پیش پس از اینکه مشخص شد در تیم دیگری به عنوان بازیکن بازی نمی کند، رسما به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و پای کلاس نشست. در ماه و سال گذشته بسیار درباره واریا صحبت شده است. او به دلیل فعالیت در فضای مجازی در اعتراضات سال گذشته و البته بازداشت چند روزه در زندان اوین، با رسوایی های متعددی مواجه شد و حتی شایعه ممنوع الخروج بودنش و هیچ تیم دیگری در ایران نمی تواند با او همکاری کند. . هر بار که واریا فرصت صحبت داشت، این شایعات را نادیده گرفت و گفت که در آینده صحبت خواهد کرد.

با وجود آن اتفاقی که روز گذشته برای او افتاد بار دیگر اهمیت جایگاه این بازیکن را نشان داد. زمانی که قصد داشت برای دریافت دیپلم خود به روی تریبون برود بیش از یک دقیقه ایستاده در کنار حضار کف زد. وریا پس از این مراسم در گفتگوی دقایقی با خبرنگاران گفت: به برکت این مردم زنده ایم. هر انسانی اصول و چارچوب یکسانی دارد و به کسی وابسته نیست. قدردانی و دوست داشتن مردم باعث می شود تمام دردها و رنج ها را فراموش کنید و این یک تسکین دهنده عالی است.»

بیشتر بخوانید  تخفیف ویژه به کارکنان گروه سایپا به مناسبت روز زن در تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک

با این حال، بخش خبرساز سخنرانی او جایی است که او به شایعات ممنوعیت خود دامن زد. او از سلایق خود در مدیریت ورزشی می گوید، اما به این نکته هم اشاره می کند که بعید است در فضای فعلی شرایطی برای مقابله با این درخواست داشته باشد. شاید گفتنش درست نباشد اما می خواهم در دو شاخه پیشرفت کنم و به شغل مدیریتی علاقه زیادی دارم.» در حال حاضر فقط پایان نامه کارشناسی ارشدم باقی مانده است. فکر نمی کنم با این شرایط فضای مناسبی وجود داشته باشد اما امیدوارم در آینده شرایط به گونه ای باشد که بتوانم وارد شوم. ضمن اینکه به کار مربیگری هم علاقه دارم، باید ببینم دوره بعدی کی خواهد بود و اگر خدا بخواهد می توانم در آن شرکت کنم.

منبع: روزنامه شارک


دیدگاهتان را بنویسید