ورود کاروان والیبال ایران به صربستان



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، 5 نفر از شاگردان بهروز عطایی صبح امروز یکشنبه هشتم هوردادی تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه استانبول، پس از یک روز استراحت، راهی بلگراد شدند. برای تمرین این شهر از فردا (دوشنبه 9 خرداد) آغاز به کار می کند.

نمایندگان صربستان که در هتل محل اقامت تیم ملی والیبال ایران به سر می برند، در لابی هتل از تیم ملی ایران پذیرایی کردند. در این بین میلان کاتیچ از میلاد عبادی پور استقبال کرد و طرفین به گرمی در آغوش گرفتند.

محمد طاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهراب ملکی سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا حزمراتزه ملی پوشان. و در هتل M اقامت کرد. مستقر شدند.

تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرین، در دو دیدار تدارکاتی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 14 خردادماه از ساعت 19 و 45 دقیقه به وقت ایران برگزار می کند.

تیم والیبال مردان ایران جمعه شب 13 خرداد بلگراد را به مقصد برزیل ترک می کند و بامداد یکشنبه (15 خرداد) وارد برزیل می شود.

هفته اول لیگ ملت ها از 27 تا 22 خردادماه در این شهر تماشا می شود و تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می رود.

بیشتر بخوانید  پیش بینی مهم مدیرعامل سابق توئیتر از بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید