ورود سیستم بارشی جدید در استان فارس ؛ در مناطق جنوبی احتمال تگرگ وجود دارد – خبرهای فارس – استانهای تسنیم


مهرداد کاتر سامانی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم شیرازهشدار ، هشدار نسبت به اطاعت زرد و نفوذ سامانه بارشی دیگر در استان ، اظهار داشت: این سامانه از این سه شنبه شب همراه با باران و رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ در برخی از مناطق جنوب و غرب همراه است.

وی افزود: انتظار داریم برای فردا چهارشنبه 30 تیرماه بعدازظهر افزایش ابر ، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شود که در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: این سامانه بارشی تا شنبه دوم مرداد بر آسمان استان مسلط است که همراه با طغیان ابر ، طوفان باران ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ در برخی از قسمت های جنوبی و نیمه غربی همراه است. استان.

سامانی گفت: اثر این خطر احتمال خسارت به تاسیسات روشنایی ، آسیب به سازه های موقت ، گلخانه ها ، تابلوهای تبلیغاتی ، شکسته شدن درختان ، سقوط اشیا objects از ارتفاع در کارگاه های ساختمانی است و هنگام عبور از کنار محصولات نیمه تمام احتیاط را توصیه می کند.

وی افزود: در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنید ، هنگام چرای دام در بزرگراه ها و مناطق احتیاط و در فعالیت های کوهستانی احتیاط توصیه می شود.

انتهای پیام / 424 / ز

بیشتر بخوانید  تعطیلی ۵ روزه سالن‌های تئاتر

دیدگاهتان را بنویسید