ورود سامانه بارشی جدید از پایان هفته به کشور


سامانه جدید بارشی از پنجشنبه وارد کشور می شود

دلگرم کننده: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دما در کمربند شمالی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز تا آخر هفته از بدو ورود می گوید. سامانه جدید بارشی روز پنجشنبه به دولت اطلاع داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (دوشنبه 20 اسفندماه) برای استان های واقع در دامنه های غربی، شمال غربی و جنوبی البرز ابر پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا در مناطق سردسیر و کوهستانی برف می بارد، گفت: امروز (سه شنبه 21 اسفند) در سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب یزد و شمال هرمزگان و فارس گاهی بارش باران و در برخی مناطق وزش باد. پیش بینی مکان ها

مدیرکل پیش بینی و هشدارهای سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (۲۱ اسفند) نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب دریای اورم ناآرام است، گفت: از امروز تا امروز پایان این هفته

وظیفه ای که اشاره می کند که از روز پنجشنبه (23 اسفند) سامانه جدید بارشی وی از سمت غرب وارد کشور می شود، گفت: این سامانه شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و از اواخر روز پنجشنبه این سامانه به دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کشور می رسد. .

به گفته این کارشناس هواشناسی، دامنه فعالیت های روز جمعه (24 اسفند) سیستم بارشینیمه شمالی و جنوب غربی کشور را پوشش می دهد و از روز شنبه (25 اسفند) این سامانه در شمال شرق و شرق کشور فعال و تا پایان زمان به تدریج از شمال شرق کشور خارج می شود.

بیشتر بخوانید  عکس نوه تپل اکبر عبدی به مناسبت تولدش!

هوای تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اعلام کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (سه شنبه و چهارشنبه 21 و 21 اسفندماه) خواهد بود. صاف و گاهی وزش باد بیشینه و کمینه دمای تهران در دو روز آینده به ترتیب 17، 6، 19 و 8 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.


دیدگاهتان را بنویسید