ورود زائران پیاده امام رضا (ع) به مشهد در عید قربان



ایسنا / خراسان رضوی سخنگوی انجمن عبادت امام رضا (ع) گفت: حدود سال 1780 ، نمازگزاران امام رضا (ع) به مناسبت عید قربان به مشهد مقدس سفر کردند.

حسین رضایی وی در گفت وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر گفت: 1780 زائر در عید سعید قربان از مشهد مقدس بازدید کردند که شامل 1500 دانشجو از دانشگاه های تهران ، 250 زائر از استان های تهران ، کرج و خوزستان و 30 زائر از استان گلستان بودند.

وی افزود: با وجود اسکان دائمی در طول مسیر ، مانند گذشته خدمات سرپایی و پزشکی برای نمازگزاران امام هشتم (ع) نیز در نظر گرفته شده است.

سخنگوی انجمن عبادت رضا (ع) گفت: پروتکل های بهداشتی در تمام اقامتگاه ها کاملاً رعایت می شود. موکب امام حسن محتبی (ع) ، مسجد بینالود و عبادتگاه امام هادی (ع) اقامتگاه های دائمی و بزرگ با ظرفیت بیش از 1500 عابر پیاده هستند.

رضایی گفت: زائران پیاده روی معمولاً در مشهد متوقف نمی شوند و پس از زیارت برمی گردند ، اما اگر در مشهد متوقف شوند ، از هتل ها و اقامتگاه های مجاز استفاده می كنند.

وی گفت: از عابران پیاده می خواهیم كه از شهرهای دور به مشهد حركت نكنند و پیاده روی خود را از شهرهای نزدیك مشهد مانند نیشابور و ملك آباد آغاز كنند تا از نظر بهداشتی و تاج گذاری در راه مشكلی برای آنها ایجاد نشود. «آخرین باری که زائران وارد مشهد شدند ، در شهادت امام جواد (ع) بیش از هزار زائر پیاده میزبان ما بود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت طلا و سکه در ایران

دیدگاهتان را بنویسید