ورود به استانداری یزد ممنوع / مقامات دولت در روزهای آخر دولت به بهانه کرونا


گزارشی توسط خبرنگار فارس از یزد ، بیش از 15 ماه پس از شیوع ویروس ویروس کرونا در گذشته چهار پیک بیماری امتحان شده است که هر کدام تعداد زیادی از افراد را آلوده کرده و متأسفانه بیش از 81000 نفر جان خود را از دست داده اند ، اما با وجود عبور از قله چهارم تاج و شروع واکسیناسیون در کشور. بدترین حالت ما با محدودیت های بسیار شدید از قله پنجم عبور می کنیم.

طبق مصوبات ستاد استانی ولیعهد استان در یزد ، با توجه به افزایش تعداد بیماران دارای تاج در بیمارستان های استان به بیش از 830 نفر و تغییر رنگ تاج در شهرهای استان و جلوگیری از روند صعودی موج پنجم بیماری ، محدودیت های شدید اعمال شده است.

ممنوعیت مراجعه حضوری به دفاتر به بهانه کرونا

اما جالب ترین قسمت مصوبات ستاد کرونا ممنوعیت جلسات عمومی و مراجعه حضوری به ادارات و آژانس ها به مدت دو هفته است و مشتریان مجبورند هفته ها را در دفاتر دولتی بگذرانند و به یک مسئله بی اهمیت بپردازند.

این مصوبه تا زمانی که اعزام از راه دور کارمندان منسوخ شده و آنها با تمام ظرفیت در ماشین آلات حضور داشتند ، اجرا می شد ، اما کاری برای انجام این کار وجود نداشت.

اگرچه مشکل اشتغال پرسنل و مشکلات مشتری هنگام مراجعه به دفاتر و انتقال به دفاتر حل مسئله جدید نیست ، اما متأسفانه دستگاه ها آماده نیستند حداقل کاری را که به راحتی می توانند انجام دهند ، انجام دهند و فردا و همکار بیش از این معطل نکنند .

بیشتر بخوانید  دومین پیروزی تیم ملی والیبال در حالت نشسته روسیه مقابل روسیه - آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

انتقاد از شهروندان یزدی برای عدم توجه به مشتری

ایمان آقا رحیمی ، یکی از جوانان با استعداد یزدی ، به شدت از دستگاه ها شکایت می کند و از پاسخ مشتری فرار می کند. وی به فارس گفت: هیچ نظارتی بر روند کار کارمندان وجود ندارد و اگر وجدان داشته باشند این کار را انجام می دهند ، چنین افرادی را به تأخیر نیندازید. “

وی با انتقاد از مصوبات ستاد کرونا و بی تأیید دانستن این مصوبات ، افزود: “ما زیرساخت های بسیار خوبی داریم که ممنوعیت مراجعه به دفاتر را ایجاد می کند. اگر آنها بتوانند کار کنند ، می توانند با رعایت پروتکل ها کار مردم را شروع کنند ، نه شانه خالی.” .

شهروند دیگری که از کارمندان ادارات دولتی در یزد بسیار ناراحت است ، می گوید: «من اغلب به خدمات استانی مراجعه می کنم ، اما شرایط به گونه ای است که اگر آنها حوصله کاری را داشته باشند ، می توانند از کارت مراقبت کنند. “

برای صرفه جویی در مصرف آب و برق دفاتر را ببندید

مهدی سیفی با بیان اینکه تابستان وحشتناکی داریم که به گفته کارمندان مصرف برق و آب بسیار زیاد است ، گفت: اگر ورود به دفاتر ممنوع باشد و مراجعه حضوری نداشته باشیم ، بهتر است آن را ببندید تا در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید. با گرما کنار نیایید.

وی با بیان اینکه این لایحه همچنین نشان می دهد انگیزه ای برای انجام کارهای مردم وجود ندارد و کارمندان بی رحم بیش از گذشته فقط به محل کار خود می آیند و حقوق می گیرند ، افزود: کرونا مشتری ندارد و از بازی های رایانه ای لذت می برد.

بیشتر بخوانید  آغاز ثبت نام در آزمون استخدام برای شرکت در ۲۱ هزار موقعیت شغلی از امروز + مشاغل مورد نیاز

نیاز به تجدید نظر در تصمیم ستاد تاج

طرح احترام به مردم و رضایت مشتری در سال 1360 در سیستم اداری تصویب شد. این طرح برای اجرا تصویب شد تا مشتریان هنگام مراجعه به سازمان های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و سایر م otherسسات و دستگاه هایی که به نوعی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند ، از حقوق خاصی برخوردار شوند. اما مقامات در روزهای آخر دولت ، خسته کننده تر از گذشته ، فقط به نظر می رسد که بقیه روز را می خواهند سپری کنند.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تحمیل هزینه ها به ملت و صرفه جویی در سرمایه مردم ، اگر آنها واقعاً خسته هستند ، باید برای تعطیلات برنامه و امید مردم به مرخصی تا آخر عمر دولت فهیمه بروند.

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید