مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ورود اینفینیکس به بازار ایران با گوشی های هوشمند داغ !

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ورود گوشی های قدرتمند برند اینفینیکس به بازار ایران با امکانات پیشرفته و قیمت فوق العاده

به گزارش خبرنگار ایران چطور ، این روزها با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند در جامعه بازار این گوشی های هوشمند نیز داغ بوده و خریداران به دنبال استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهره بردن از آن هستند.

اما خبر خوبی که این روزها حسابی بازار موبایل ایران را تحت شعاع خود قرار داده ورود برند جدید Infinix با امکانات روز دنیا و قیمتی اقتصادی و مناسب توسط هلدینگ ژیوان ، شرکت حامی ارتباط و ژیوان پردازان هوشمند با گارانتی رسمی شرکت حامی هوشمند اطمینان ژیوان و خدمات کامل پس از فروش می باشد.

معرفی 4 مدل فوق العاده پرطرفدار از Infinix که در بازار ایران وارد شده است:

  • Note 10 ; با ساختاری بی نظیر جهت بازی با حافظه 128 گیگ ، رم 6 و باطری 6000
  • Hot 10T ; پرقدرت با دوربین عالی با حافظه 128 گیگ ، رم 4 و باطری 5000
  • Hot 10i ; میان رده ای مناسب جهت بازی با حافظه 64 ، رم 4 و باطری 6000
  • Smart 5 ; امکاناتی بی نظیر در برابر قیمتی فوق العاده با حافظه 64 ، رم 3 و باطری 5000

 

شاید کمتر اسم Infinix را شنیده باشید ولی این سازنده موبایل چینی یکی از آن نام‌های محبوب در بازارهای نوظهور است. در کشورهای آفریقایی مثل کنیا و نیجریه به خصوص طرفداران بسیاری دارد.

اینفینیکس هم موبایل‌های خودش را می‌سازد و هم موبایل‌های کلون شده. در مصاحبه با وبسایت انگجت، مدیر کمپانی اینفینیکس گفته بود که ساخت موبایل‌های کلون‌سازی شده برای حساب‌های مالیشان ضروری است.

بیشتر بخوانید  اختلال در شبکه همراه اول امروز ۸ مرداد ۱۴۰۱ – ایران چطور

در مورد برند Infinix بیشتر بدانیم…

Infinix Mobile یک شرکت تلفن هوشمند مستقر در هنگ کنگ است که در سال 2013 توسط Sagem Wireless and Transsion Holdings تاسیس شد. این شرکت مراکز تحقیق و توسعه بین فرانسه و کره را در برگرفته و تلفن های خود را در فرانسه طراحی می کند. تلفن های همراه Infinix در فرانسه ، بنگلادش ، کره ، هنگ کنگ ، چین ، هند و پاکستان تولید می شوند و در آسیا و در حدود 30 کشور در خاورمیانه و آفریقا از جمله مراکش ، بنگلادش ، کنیا ، نیجریه ، مصر ، عراق ، در دسترس هستند. پاکستان و الجزایر.

اینفینیکس موبایل به اولین مارک تولید کننده اسمارت فون در پاکستان تبدیل شد. این شرکت برای کمک به افزایش تولید خود به رشد سرمایه گذاری خود ادامه می دهد.

در سال 2017 ، اینفینیکس موبایل سهام مصر را در مصر به دست آورد و پس از سامسونگ و هواوی به مقام سوم رسید.

در 8 مه 2018 ، Infinix Mobile Nigeria یک قرارداد تأیید با David Adedeji Adeleke (Davido) به عنوان سفیر مارک موبایل 2018 نیجریه امضا کرد.

در 25 ژوئن 2020 ، Infinix Mobility اولین طیف تلویزیونی هوشمند را به بازار الکترونیک نیجریه اعلام کرد.

در تاریخ 18 دسامبر سال 2020 ، اینفینیکس تلویزیون اندرویدی هوشمند هوشمند Infinix X1 جدید خود را با دو مدل اندازه صفحه نمایش 32 اینچ و 43 اینچ رسماً در بازار هند راه اندازی کرد.

در ماه مه 2021 ، اینفینیکس موبایل دست به کار لپ تاپ شد و از سری INbook X1 رونمایی کرد. انتظار می رود که لپ تاپ درجه یک در مصر ، اندونزی و نیجریه باشد.

بیشتر بخوانید  قطع شدن اینترنت جهانی | قطع شدن اینترنت ناسا ۱۴۰۲

اینفینیکس اسپانسر اصلی مسابقات سوپرلیگ هند بمبئی سیتی FC است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *