ورودی ورامین از محور کوم – گرمسار مسدود شده بود



سید اصغر تقوی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در دفتر فرماندار ورامین برگزار شد ، اظهار داشت: برای اجرای طرح محدود کردن حرکت وسایل نقلیه محلی و غیر محلی در استان تهران ، ورودی استان تهران از جنوب شهر ورامین از محور کوم – گرمسار ، یک منطقه سه راهی حسن آباد ، در نزدیکی چرمشهر مسدود شده است.

وی افزود: این محور از ورود خودروهای خارجی به ورامین و خروج از خودروهای داخلی جلوگیری می کند و در صورت عدم اطاعت مردم ، خودروها با اعمال قانون پلیس روبرو می شوند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ورامین با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه بسیج در منطقه شهید سلیمانی گفت: از ابتدای تزریق واکسن تاج ، 18980 دوز واکسن به گروههای هدف تزریق شده است که 14451 دوز . با افراد مسن بالاتر از 70 سال مرتبط است و مبتنی بر سیستم Apple است.

تقوی گفت: از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی ، 10 هزار و 666 مورد آزمایش سریع (راپید) و 5 هزار و 828 تست PCR از افراد در مناطق مختلف شهر گرفته شده و افرادی كه آزمایش مثبت داشته اند به مراكز درمانی ارجاع شده اند. “ما بودیم.

وی گفت: در این مدت سلامت 16 هزار و 454 نفر از افرادی که با بیماری عروق کرونر قلب در تماس بودند کنترل شد تا مشکلی برای بیماری آنها ایجاد نشود.

معاون فرماندار ورامین افزود: در زمینه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف ، از ابتدای اجرای پروژه شهید سلیمانی تاکنون 15 هزار و 801 مورد بازرسی در مناطق مختلف وردیتسا انجام شده است که از این تعداد 2 هزار و 749 اخطار داده شده و واحدها نیز ارائه شده اند. که دستورالعمل های بهداشتی را دنبال نمی کنند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی گفت: “در این مدت 316 بسته غذایی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده در تاج توزیع شده است.”

تقوی افزود: برای کمک به افرادی که نمی توانند به پزشک مراجعه کنند ، تیم های مراقبت در منزل از 628 نفر در خانه بازدید کردند که 9 نفر از آنها به بیمارستان ارجاع شدند.

وی گفت: از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) 17 هزار و 300 نفر به بیمارستان های ورامین مراجعه کرده اند که از این تعداد 10 هزار و 906 نفر به صورت سرپایی معالجه شده اند ، 6 هزار و 428 نفر بستری و 417 نفر تحت درمان قرار گرفته اند. واحد مراقبت های ویژه.

معاون سیاسی و انتظامی استان ورامین اظهار داشت: بر اساس شرایط و الزامات موجود 56 مکان عمومی در شهرستان ورامین ضد عفونی شد.

ورامین با 300000 نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده و شیوع ویروس کرونا در این شهر از قبل قرمز است.

دیدگاهتان را بنویسید