ورزش باید یکی از اولویت های خوزستان باشد



ایسنا / خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه ما به ورزش خوزستان کمک می کنیم ، گفت: ورزش باید از اولویت های اصلی استان باشد.

قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم همراهی بازی های المپیک و پارالمپیک در خوزستان که امروز (15 جولای) در استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران در شرایط فعلی از چند جهت امکان پذیر است ؛ از طریق رتبه های ملی و وام ها ، می توان از کمک حامیان مالی ، فعالیت های بخش خصوصی و ورود بنیادها و م institutionsسسات ملی ، بسیج ها و شرکت های بزرگ در زمینه مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزش استفاده کرد. یعنی منابع متفاوت هستند و اگر به درستی سازماندهی شده باشیم می توانیم از آنها با دقت استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: در خوزستان بسیاری از مسئولیت های اجتماعی به عهده کارخانه ها ، کارگاه ها و محصولات است. شرکتهای فولادی ، نفتی ، پتروشیمی و پتروشیمی و حتی نیشکر و سایر بخشهای اقتصادی استان سودآور هستند و فقط نیاز به سازماندهی و کمیسیون کمی از هیئت های ورزشی و دستگاهها برای برگزاری ماهانه جلسه داریم تا این نهادهای ورزشی را بشناسیم مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را بر عهده داشته و همه باید در این زمینه فعال باشند.

استاندار خوزستان گفت: مالکیت دولت در بخش ساخت و ساز و مدیریت و همچنین مدیریت و نظارت باید واگذار شود. اکنون قانونی در مورد واگذاری محصولات نیمه تمام به بخش خصوصی داریم و بهتر است محصولات نیمه تمام برای پروژه های ورزشی نیز به هیئت های ورزشی و صاحبان باشگاه تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید  کشاورز: بهتر است مجیدی هم از قائدی و هم از دیابت استفاده کند

وی اظهار داشت: حمایت از قهرمانان و هیئت ها و همچنین بازدید از باشگاه ها و تشکر و قدردانی از مدال آوران بخشی از وظیفه ماست البته شرایط کرونر محدودیت های زیادی ایجاد کرده اما اگر موافق باشید من در این زمینه ، شما قطعاً این کار را خواهید کرد. “این مهم شده است.

سلیمانی دشتکی همچنین به درخواست رئیس شورای ورزش ایثارگران و معلولین اشاره کرد و گفت: برای شکوفایی این شورا و تقویت جنبش ، قطعاً به نگرانی های این شورا رسیدگی می کنم.

وی در مورد درخواست رئیس هیئت کشتی خوزستان برای حضور در اردوی تیم ملی و ارزیابی المپیک در خوزستان ، افزود: اگر شرایط مهیا باشد ، قطعاً این سفر را به تهران انجام می دهم ، در غیر اینصورت معاون اجتماعی و سیاسی برای روحیه دادن به این افراد حاضر خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: قهرمانان نیاز به توجه بیشتری به آنها دارند و ما باید با استفاده از اسپانسرها و شرکت ها و سازمان ها به این مشکل بپردازیم و فقط باید ساماندهی کنیم.

وی همچنین به خبرنگاران گفت: “امروز صبح ما را در بخش ورزش سپری کردیم. اولین جلسه ما نیز در مورد ورزش در محلات بود و تصمیم بر این شد که برخی از زمین های فوتبال در محلات که تصمیم گیری نشده اند توسط اداره کل ورزش و جوانان ، فرماندار و شهرداری اهواز و آقای یوسفی برگزار شود. نماینده اهواز. مقداری زمین حصارکشی می شود و در اختیار محله ها قرار می گیرد تا بتوان اقدامات لازم برای دستیابی و تغییر کاربری آنها را انجام داد و در نهایت به ورزش محله کمک کرد.

بیشتر بخوانید  بازیکنان خارجی الهلال عربستان برای مصاف با استقلال مشخص شدند

سلیمانی دشتکی افزود: جلسه دوم با بازی های المپیک و بازی های پارالمپیک در خوزستان بود که هیئت ها نیز مشکلات خود را ذکر کردند و برخی از آنها را می توان در استان حل کرد و برای حل آنها دستورالعمل های لازم داده شده است و برخی از آنها آنها به کمک ملی نیاز دارند. “آقای یوسفی و دیگر نمایندگان مجبور به پیگیری شدند. همچنین حل برخی مشکلات نیاز به استفاده از مسئولیت های اجتماعی دارد. ما مجبور شدیم با مدیران شرکت های بزرگ و برجسته استان و همچنین هیئت های ورزشی ملاقات کنیم برای دیدن اینکه چه کسی قبول اسپانسر تیم های ورزشی کرده و کدام یک از آنها است. آنها می توانند به ما کمک کنند تا از مدال آوران و قهرمانان خود مراقبت بیشتری کنیم.

وی در مورد اولویت ورزش در خوزستان گفت: من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم و خوشبختانه امروز تمام وقت خود را صرف ورزش کردیم که این اهمیت ورزش را نشان می دهد. ما قطعاً کمک خواهیم کرد و ورزش باید از اولویت های اصلی استان باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید