ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان بازی ایران و لبنان بود


به گزارش سلام نوح به نقل از ورزش سه، مراحل انتخاب مکان برای آخرین بازی تیم فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

در روزهای اخیر گزارش های متعددی از محل برگزاری بازی ایران و لبنان در هفته آخر مقدماتی جام جهانی 2022 قطر که 8 فروردین 1401 برگزار می شود، منتشر شده است. موضوع اصلی تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار ملی در مقابل ورزشگاه آزادی تهران بود.

سه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، نقش جهان اصفهان و فولاد آرنا در اهواز سه کاندیدای فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار ملی بودند؛ ورزشگاه‌های سه ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد، نقش جهان اصفهان و فولاد آرنا در اهواز. حسن کامرانی فر در این خصوص اعلام کرد که هیات مدیره هنوز تصمیم نهایی را اعلام نکرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

با این حال، فیفا در وب سایت خود ورزشگاه را ترتیب داد و محل برگزاری را فاش کرد.

طبق اعلام فیفا، ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد در تاریخ 9 فروردین سال آینده میزبان بازی ایران و لبنان خواهد بود.

مشهد میزبان بازی ایران و لبنان بود؟  / عکاسی

البته باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به اعلام ورزشگاه فیفا برای بازی ایران و لبنان و اینکه این بازی در کدام ورزشگاه برگزار می شود. بر اساس برخی پروتکل های فیفا، به نظر می رسد هنوز انتخاب ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای بازی ایران و لبنان تکمیل نشده و رایزنی ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  نامه به آیت الله رئیسی: لطفا مرا نگه دارید

دیدگاهتان را بنویسید