وحدت م componentsلفه های دولت خراسان شمالی در اداره تاج و انتخابات را نشان می دهد



ایسنا / خراسان شمالی بر اساس آمار منتشر شده ، خراسان شمالی یکی از دو استان کشور است که میزان بروز بیماری عروق کرونر قلب در حال کاهش است.

به گزارش ایسنا ، جلسه ستاد ملی مدیریت تاج صبح امروز برگزار شد و طبق آماری که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد ، استان خراسان شمالی به همراه استان دیگری در حال حاضر روند نزولی در بیماری عروق کرونر قلب دارد.

البته این آمار وضعیت سفید یا آبی خراسان شمالی یا عدم امکان افزایش تعداد بیماری های کرونر قلب را نشان نمی دهد. بلکه نشان می دهد در شرایطی که 29 استان کشور روند صعودی دارند و اوج تاج پنجم برای آنها حیاتی است ، مدیریت بیماری ها و محدودیت ها همراه با مردم خراسان شمالی مناسب استان خراسان شمالی است بعدا نسبت به سایر استانها وضعیت بحران (که قطعاً تا حدی تحت تأثیر استانهای همجوار و سایر مناطق کشور است) و آمار افزایش خواهد یافت.

اینها وحدت م componentsلفه های حکمرانی در خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی برای مدیریت بیماری کرونا در تاریخ 17 ژوئیه در استانداری گفت: این نشان می دهد که فقط دو استان از جمله خراسان شمالی دارای شیب و کاهش بیماری تاج هستند. “اینکه همه دستگاههای مسئول در حال کار هستند و کار گروهی به درستی در حومه شهر انجام می شود.

محمدعلی شجاعی افزود: وقتی می گوییم در این استان همه ارگان ها و اجزای دولت با هم هستند و با همدردی دارند ، یکی از مصادیق وی این است که باعث می شود دیرتر از سایرین شرایط را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید  هیچکس حق ندارد درباره پول افغان‌ها تصمیم بگیرد/برای مذاکره آماده‌ایم

وی با تمجید از همه دستگاه های ذیربط گفت: نیروی انتظامی نیز در این استان به خوبی عمل کرد و با کار مناسب استان را در اعمال محدودیت ها یاری کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز وارد این منطقه شده و با اقدامات لازم به استان در مدیریت کرونا کمک می کند.

موفقیت در انتخابات

شجاعی به رتبه دوم استان در مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت نظارت به همراه سایر مناطق استان به عنوان یک ارگان عمل کردند و در نتیجه رتبه دوم در استان واس قرار گرفت. .

وی تأکید کرد: نقش شورای نگهبان که به عنوان یک سنگر با نفوذ مردم و افکار نامناسب مقابله می کرد ، در برگزاری انتخابات مناسب و دستیابی به نتیجه مطلوب به ویژه در خراسان شمالی بی تأثیر نبود. هیئت امنا یک نهاد با نفوذ و حساس در کشور است ، به همین دلیل دشمنان سعی دارند آن را تحت فشار قرار دهند.

موفقیت اتفاقی نیست

شجاعی همچنین با تمجید از اعضای شورای امنیت استان افزود: آنها گفتند که مشکلات اقتصادی و نارضایتی در بین مردم وجود دارد و این مشارکت را کاهش می دهد. خوب ، آیا این مشکلات خراسان شمالی نبود؟ در این استان دیدگاه های سمی در مورد برخی از مشکلات اقتصادی و بیش از برخی از استان ها وجود داشت ، اما ما هنوز موفق شدیم.

وی با اشاره به اینکه چنین موفقیتی در استان به دلیل حضور و مشارکت مردم اتفاقی نیست ، تأکید کرد: این بدان معنی است که اجزای سیستم در استان با نگرانی شروع به کار کردند و تیمی تشکیل شد تا جسارتاً بتوانیم در این استان از اجزای دولت بگویید و بگذارید برکت آن به مردم برسد. در این میان نباید از نقش قوه قضائیه در انطباق با قانون و مشارکت مناسب و جدی در مشکلات غافل شویم.

بیشتر بخوانید  حق سنوات سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ | محاسبه سنوات طبق قانون کار

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید