وجود فضایی پویا و پرامید در کارکنان به پیشبرد اهداف گل‌گهر کمک کرده‌است



مهندس فرزاد الگادی افزود: افتتاح کلان پروژه ها در سطح ملی از جمله پروژه انتقال آب خلیج فارس، بهره برداری از خطوط تولید متعدد و … با دانش بومی و با هدایت مدیران توانمند انجام شد. و کارکنان همسو با شرکت های با اهداف بالا. با چنین تجربیات موفقی می توان به یقین گفت که اعتبار و دستیابی به سایر اهداف کلان شرکت که در مرحله تدوین و برنامه ریزی هستند دور از ذهن نیست.

الگادی ادامه داد: از جمله عواملی که منجر به تحقق شرایط فعلی شرکت شد می توان به شفافیت کار و ارتباط مثبت مدیران ارشد شرکت با سطوح پایین سازمان اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از عوامل تصمیم گیری است که باعث می شود کارمندان خود را باور کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

مدیر توسعه منابع انسانی گل گهر تصریح کرد: گل گهر با تدوین اهداف مشخص و استراتژی مناسب تلاش می کند تا بهره وری فعالیت های خود را افزایش دهد. از اقدامات ارزشمند مدیریت ارشد در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد: همسویی کارکنان با راهبردهای موجود و برگزاری جلسات متعدد برای بررسی مشکلات و شنیدن نظرات آنان به منظور حل مشکلات؛ توسعه یک استراتژی مشخص و ساده اما موثر با تاکید بر رشد پایدار؛ انتخاب افراد مناسب در پست های سازمانی؛ ایجاد فرهنگ مبتنی بر نظم و پرهیز از جداسازی کارکنان از اهداف سازمان. شناسایی و تمرکز بر موضوعات عمده و اقدام منسجم برای رسیدگی به مسائل و جدیت و نظارت مستمر بر برنامه ها توسط مدیریت ارشد.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید