واگذاری 18 سرویس به شرکت گاز سمنان در پیشخوان ها


به گزارش خبرگزاری فارس ، حسن سعدالدین دوشنبه شب در مراسم امضای تفاهم نامه خدمات شرکت گاز این استان که در سالن کوثر استان سمنان برگزار شد ، اظهار داشت: امروز کاری بسیار خوشحال کننده و خوب برای مردم استان انجام شده است ، بخشی از تلاش های شرکت گاز ارائه شده توسط ادارات مربوطه برای کارآیی بیشتر و برای افزایش دسترسی به این خدمات در خانه ، این کار به خارج از کشور سپرده می شود.

وی با بیان اینکه این مسائل با کمک اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بر روی میز کارها آورده می شود ، افزود: این امر موجب افزایش رضایت مردم و احترام به حقوق شهروندان می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استان سمنان گفت: در تلاش هستیم خدمات ارائه دهیم در قالب به طور گسترده تر و بهتر به مردم حومه شهر پیشنهاد شود و در نزدیکترین مکان به محل زندگی خود خدمات دریافت کنند.

سعدالدین گفت: در انتقال مالکیت ، شرکت گاز استان پیشگام است که این یک امر ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه با برون سپاری انتظارات مردم برآورده می شود و هزینه ها کاهش می یابد ، گفت: به منظور تعیین و واگذاری امور ، 18 سرویس شرکت گاز سمنان به پیشخوان ها تحویل داده می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استان سمنان گفت: “در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با مدیریت جدید تلاش شده است تا خدمات پیشخوان ها گسترش یابد.

سعدالدین گفت: 95 پیشخوان در استان کار تحویل پرونده ها از دولت و شرکت های خدماتی ، مبادله شناسنامه و صدور شناسنامه و موارد مشابه را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید  ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد

وی گفت: در حال حاضر 350 سرویس توسط دستگاه های دولتی به پیشخوان ها اختصاص می یابد که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استان سمنان گفت: علاوه بر گسترش پیشخوان ها در استان ، نظارت در دستور کار قرار گرفت. حالت خوبه ما باید بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم.

91٪ مناطق روستایی استان سمنان؛ پوشش گازرسانی

علیرضا آوانی ، مدیرعامل شرکت گاز سمنان با بیان اینکه 70 درصد از انرژی تولیدی استان توسط شرکت گاز تولید می شود ، گفت: 100 درصد شهرهای این شهرستان و 91 درصد روستاهای استان تحت پوشش گازرسانی هستند.

وی گفت: 98 درصد از کل خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که 3 درصد بالاتر از هنجار ملی 95 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز سمنان گفت: در زمینه خدمات به مشتری ، با این تفاهم نامه قصد ایجاد تغییر و ارائه خدمات مناسب به مشتری را داریم.

اعوانی گفت: ما در حال پیگیری موضوع برون سپاری شرکت گاز استان هستیم و سعی در ارائه خدماتی داریم که با شرایط بهتر و در مکان های مختلف به مردم ارائه شود.

وی افزود: 17 سرویس به صورت الکترونیکی به مشتریان شركت گاز استان ارائه می شود كه قرائت آنلاین كنتور یكی از آنهاست.

انتهای پیام / 74007 / ز / م /


دیدگاهتان را بنویسید