واگذاری ۱۸۰ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان در شیراز



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، مدیرعامل بنیاد مسکن شیراز در این خصوص گفت: در قالب 651 مسکن روستایی به هر یک از متقاضیان شهرستانی به طور متوسط ​​یک میلیارد ریال در ساختمان های کم بهره پرداخت شد.

مسعود صف شکن با تاکید بر تسریع در تاب آوری مسکن روستایی گفت: با تعامل و هم افزایی بانک ها و بنیاد مسکن و برگزاری نشست های تخصصی و هماهنگی پرداخت این تسهیلات، با کمترین بروکراسی و پذیرش امکان پذیر شده است. اسکناس های زنجیره ای.”

وی با بیان اینکه شاخص تاب آوری در روستای شیراز بالاتر از میانگین استانی است، افزود: روستاییان باید از شرایط و فرصت ها استقبال کرده و با کسب امکانات، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده روستایی را ایجاد کنند.

صف شکن گفت: امسال برای 100 نفر از نیازمندان و واجد شرایط کمک رایگان برای تامین اسکان روستایی پرداخت شد.

وی ادامه داد: این افراد اقدام به ساخت مسکن در روستاهای شهر شیراز کردند که موفق به اتمام آن نشدند و خانه هایشان هم اکنون به بهره برداری می رسد که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهر تکمیل شد. شیراز.” “

وی بیان کرد: صندوق مسکن با استفاده از منابع درآمدی از حساب 100 و کمک خیرین و اعتبارات داخلی به این خانواده ها کمک رایگان کرد.

مدیرعامل بنیاد مسکن شیراز با بیان اینکه امسال 180 قطعه زمین در روستاهای شیراز به افراد واجد شرایط واگذار شد، گفت: این امر انگیزه ای برای کاهش مهاجرت و کاهش حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ و اطراف شیراز است.

بیشتر بخوانید  وقت آن است که لیست را به کابینه اصلی ارائه دهیم

وی بیان کرد: بنیاد مسکن نیز طرح هادی 40 روستای شهرستان را بررسی و به روز کرد.


دیدگاهتان را بنویسید