واکنش یک طراح فیروزه به یک انتخاب جنجالی!


پیش از این ، در حالی که طراح طرح فیروزه ای منتخب ایران که در فضای مجازی با انتقادات زیادی روبرو بود ، وی به دلیل سو mis تفاهم ، عملکرد ضعیف عکاسان و عدم برنامه ریزی برای افشا ، به این موضوع پرداخت.

روز گذشته ، مهر در گزارشی با رد اظهارات کیکاوس ساعدی ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، که اعلام کرد ورزشکاران با یک مجموعه ورزشی در رژه شرکت می کنند ، مهر اعلام کرد که لباس زنان ورزشکار در مراسم افتتاحیه بر اساس تغییر روی طرح های جدید و نمونه های گلدوزی. که آبی و سفید و با پرچم ایران تزئین شده است ، به محل مسابقه ارسال شد تا در صورت تأیید اعضای کادر مدیریت ، ورزشکاران بتوانند آن را دوباره بپوشند.

Makhnush Teimurzade در اینستاگرام نوشت:

“در تلاش برای فداکاری اسماعیل به دست پدرم و باور داشتن این امر ، این قول مقدس را پیدا خواهید کرد و با تکیه بر اعتقادی که به حسن نیت خود داشتیم – علی رغم همه سو susp ظن ها – سرانجام به این نتیجه رسیدیم پایان خوش.
این پاداش کسانی است که معامله با حق تعالی را به جای مبادله با بنده دیگری ترجیح می دهند.

ما صادقانه به همه عزیزانمان که لحظه به لحظه و قطره قطره با ما بودند امیدوار بودیم که هرگز شکست نخواهیم خورد ، شکست را هرگز نخواهیم پذیرفت و تا آخرین نفس ، تحقق حق ، به حقانیت خود پایبند خواهیم بود ، کشف افتخار ، انتخاب مجدد لباس رسمی تبریک. “

بیشتر بخوانید  اولین تمرین تیم ملی ایران در اردوی اتریش با کارلوس کی روش + فیلم

واکنش طراح به پوشش فیروزه ای انتخابی بحث برانگیز

دیدگاهتان را بنویسید