واکنش یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی به انتشار فایل صوتی بین دو شخصیت نظامی



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمود عباس زاده با اشاره به فایل صوتی منتشر شده بین این دو شخصیت نظامی گفت: دشمن با این جنگ روانی نمی تواند به محبوبیت سپاه لطمه بزند.

محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با جان و دل از این نهاد حمایت می کنند و این نهاد بیشترین قدرت و اقتدار را از دل مردم برای مردم و نزد مردم و روز به روز با کمترین قیمت می یابد.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملاً مدرسه محور، مردمی و آینده نگر است. البته این موضوع مورد غبطه جنایتکاران است و هر چه سپاه بزرگ می شود، کینه ها هم بیشتر می شود. البته انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این فایل را چندین بار گوش دادم. آنچه را که اشرار می خواستند به دست آورند و بهانه ای برای نابودی سپاه قرار دهند، دستگیر نشدند و چیزی دستگیر نمی شود. دشمن با این جنگ روانی نمی تواند محبوبیت سپاه را خدشه دار کند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان ما فرزندان این مردم هستند و در لحظات خطر جان خود را از دست دادند. هر که حاضر است جان خود را برای این ملت فدا کند و در این میدان مسابقه دهد، امروز در دنیا گرفتار نخواهد شد. در این مجموعه 4 ستون در این اندازه وجود دارد که طبیعی هم هست. بحث این است که روح حاکم بر این نهاد در برابر خشونت، سوء استفاده و کار ناعادلانه است. مجموعه سپاه پاسدارانی در درون خود دارد که وظیفه آن اطمینان از عدم کار غیرقانونی نگهبان است.

بیشتر بخوانید  نماینده مجلس ناراحت است

عباس زاده تاکید کرد: کمتر نهادی وجود دارد که سازوکار نظارت مستمر و آنلاین داشته باشد اما سپاه چنین چیزی را دارد و 24 ساعته نظارت دارد و تلاش می کند این نهاد را وادار به خدمت به آرمان های انقلاب کند. به نظر من اینها بازی و شیطنت هایی است که عده ای به زعم خودشان برای آسیب رساندن به سپاه انجام می دهند، اما از نظر مردم ایران این کارها کاملاً مذموم است و اصلاً مثمر ثمر نیست، حتی باعث افزایش محبوبیت و مظلومیت می شود. سپاه در دل مردان

وی ادامه داد: به نظر من انتشار این پرونده اتفاق خاصی نیست و دشمنان نباید قند زیادی از دل خود بریزند چرا که کار بزرگی کردند.

وی گفت: بارها گفته ام که پس از انقلاب و جنگ تحمیلی هزاران توطئه، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی برای محدود کردن انقلاب و مردم صورت گرفت. فکر می کنم روی تاثیرگذاری کار زیادی انجام شده است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است نه یک شعار.

عباس زاده گفت: باید بپذیریم که نفوذی صورت گرفته و این یک واقعیت تلخ است. اگر به فعالیت‌های فرعی بپردازیم، انرژی ما بر کنترل مشکلات رایج و نفوذ استراتژیک به مکان‌های حساس برای خرابکاری پرهزینه با آسیب فیزیکی و نرم متمرکز می‌شود تا ما را از طراحی یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر مدیریت کارآمد منحرف کند. موقعیت های حساس کار خود را انجام می دهند. متأسفانه نفوذ هرگز با یک عکس همراه نیست، بلکه با ظاهر و چهره قابل اعتماد است. تشخیص نفوذ از ریا کار دشواری است، اما ممکن است.

بیشتر بخوانید  آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی!

وی گفت: به نظر من پدیده نفوذ کار خود را با جدیت انجام می دهد. این بسیار مهم است و باید آنها را جدی بگیریم. خوشبختانه کمیسیون امنیت ملی که یک نهاد تخصصی مجلس در حوزه امنیت است، روی بحث نفوذ بسیار حساس است و البته این موضوع مطرح خواهد شد و جزو اولویت های ماست، اما این مسائل به گونه ای است که باید در مورد آنها بحث شود ما به این نتیجه رسیدیم که نتیجه را به عنوان صاحبان کشور و انقلاب به مردم گزارش می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید