واکنش کتایون ریاحی به استایل جدیدش



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش پرشین استار:

کتایون ریاحی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران می گوید کشف حجاب نکرده و این توصیف درست نیست.کتایون ریاحی که با رسانه های ایرانی خارج از کشور صحبت می کرد، گفت که حجاب هرگز پوشش مورد تایید و انتخابی او نبوده و اکنون می خواهند درباره کشف حجاب او بحث کنند. کتایون ریاحی او گفت که بدون میل و اجبار درونی حجاب داشته و حالا به نشانه همدردی و اعتراض به مرگ مهسا امینی تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد. کتایون ریاحی او می گوید که سال ها به دلیل شوهرش و دلایل دیگر ممنوع الخروج بود. کتایون ریاحی او که متولد 1340 بود با فیلم شام اخر احترام زیادی به دست آورد و با سریال یوسف پیامبر در نقش زلیها به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

کتایون ریاحی متولد ۱۹ آذر ۱۳۴۰ بازیگر سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و مردم شناسی است. پدر و مادرش اصالتا شیرازی گیلانی هستند. پدرش اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس است. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران ایران است.

بازنشستگی کتاجون ریاح از بازیگری

آخرین بازی او در نقش زلیها در سریال یوسف پیامبر بود. کتایون ریاحی خردادماه ۱۳۹۷ طی یادداشتی در سایت سیمافیلم از بازیگری خداحافظی کرد.

ازدواج و طلاق کتاجون ریاح:

بیشتر بخوانید  صدور مجوز واردات گوشت گرم / قیمت گوشت کاهش می یابد؟

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرده و دارای فرزندی به نام پوریا است که نوازنده و دارای تحصیلات آکادمیک در موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پایه واک سکوت برای موسسه خیریه کیش مهر کتایون منتشر کرد. ساخته شده، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق منجر شد.

کتایون ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی همسر فعلی خود که یکی از سهامداران عمده نفت وارد آمریکا است ازدواج کرد.

ماجرای حضور کتایون ریاحی در کنسرت ابی:

در فروردین 1391 تصاویری از کنسرت ابی منتشر شد که در آن زنی بی حجاب در کنار ابی روی صحنه بود که مردم به دلیل شباهتش به کتایون ریاحی و همچنین مرحوم فرج الله سلحشور و برخی مسئولان فرهنگی فکر می کردند او است. خیلی از دست او عصبانی بودند اما در نهایت معلوم شد که مهشید برومند همسر ابی بوده است!

موسسه خیریه کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی همواره توجه ویژه ای به فعالیت های بشردوستانه برای پیشبرد اهداف بشری داشته است تا اینکه صبح روز پنجشنبه 12 اسفند 1391 طی مراسمی رسمی اولین بنیاد خیریه در جزیره کیش راه اندازی شد، بنیادی به نام کیش مهر کتایون. و مخفف به نام Help .

این فونداسیون مخصوص کودکان ناشنوا است و فعالیت اصلی این بنیاد برای کودکان ناشنوای مادرزادی است که شنوایی خود را از طریق جراحی کاشت حلزون به دست می آورند.

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین حضور خود را در فیلم «خبرچین» مقابل دوربین سینما گذاشت، اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در میانه راه متوقف شد. برای دومین حضورش در سینما برای فیلم پاییزان انتخاب شد اما این فیلم موفق نبود و نتوانست استعداد خود را شکوفا کند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید شکر در خرداد اعلام شد

کتاجون ریاحی پس از چندین بار تلاش ناموفق در فیلم «پدرسالار» در کنار بازیگرانی چون محمدعلی کشاورز، حمیده حجرآبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی و … ظاهر شد. جذب و محبوب شوند.


دیدگاهتان را بنویسید