واکنش پلیس فتا به فیلم غیراخلاقی پسر و دو دختر در اینستاگرام / تصاویر


به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، معاون فرهنگی و اجتماعی فتوای کشور از ورود پلیس به پرونده پسری در اینستاگرام که با حضور دو دختر فیلم های غیراخلاقی زیادی ساخته بود، خبر داد.

چندی پیش پست های این پسر جوان در اینستاگرام با واکنش ها و واکنش های مختلفی مواجه شد.

در اعلامیه های او، این دو دختر زیر سن قانونی نیز به طور غیرعادی به عنوان «ملکه های زیبایش» حضور دارند و دیالوگ هایی که رد و بدل می شود نشان می دهد که آنها تنها مجری سناریوهای از پیش طراحی شده توسط تیم بزرگسالان هستند.

فعالیت روزانه و سطح ویدیوهای صفحه منتسب به این پسر، سوالات و ابهامات جدی بسیاری را ایجاد کرد، تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه و تولید محتوای خاص این صفحه، به وضوح بر موارد فوق تأکید داشت. فرض بر این است که تولید برنامه ریزی شده این پست های ویژه با هزینه های مالی کلان در عقبه در این صفحه وجود دارد و این کودکان تنها مجری دیدگاه های آنها هستند.

در رابطه با پرونده فوق الذکر سرهنگ رامین پاشایی؛ با فتوای معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس کشور گفت وگو کردیم؛ وی با اشاره به اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگران هستند و بازیگران و عوامل اصلی پشت صحنه افراد یا خانواده های این کودکان هستند، گفت: برای دست اندرکاران این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است که ما نیز در این زمینه اقدام کردیم. برخورد با نوجوانان، رویکرد ما متفاوت است.

بیشتر بخوانید  تصاویر دلخراش از حمله ببر گرسنه به ایمپالا / فیلم

کلیپ های اینستاگرام پسر با دو دختر (1)

وی بیان کرد: با دو دختر که در این کلیپ ها فعالیت می کردند تماس گرفته شد و در جریان اتهامات قرار گرفت و دستور قضایی برای آن جنایت صادر شد.

این افسر پلیس تاکید کرد: برخورد قضایی پلیس فتا با فردی که صفحه اینستاگرام این پرونده را در اختیار داشت ادامه دارد و انشاالله به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

ویدیوهای اینستاگرام پسر با دو دختر (2)

دیدگاهتان را بنویسید