واکنش وزارت امور خارجه به قتل شهید سجاد هدی در تهران



سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک و ابراز همدردی با شهادت سرهنگ پاسدار سعید خدایی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با به شهادت رساندن یکی از سربازان بر زمین، منش پلید خود را نشان دادند. “

سعید حاطب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه یکشنبه شب عملیات تروریستی تهران را محکوم کرد و شهادت سرهنگ صیاد هدی را به خانواده شهید و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کشتن و به شهادت رساندن یکی از سربازان بار دیگر ذات پلید خود را نشان دادند.

خطیب زاده افزود: این جنایت غیرانسانی متشکل از عناصر تروریستی مرتبط با استکبار جهانی است که متاسفانه با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که یکی از قربانیان جنایات تروریستی بوده است، افزود: قرار گرفتن در مسیر عزت مردم غافل از اینکه خون شهدا ضامن بقا و تعالی این ملت است. مردم و کشور

حوالی ساعت 16 روز یکشنبه یکی از مدافعان حرم به نام سجاد هدایی در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران که قصد ورود به منزل را داشت دو موتورسوار به ضرب گلوله کشته شدند.

بیشتر بخوانید  حضور نمایندگان شرکت پتروشیمی پارس در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید