واکنش هالک ایرانی به کلاهبرداری اش با مارتین فورد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: کل ضبط نشست خبری سجاد غریبی و مارتین فورد که به صورت ناخواسته منتشر شد، نشان از ساختگی بودن این دعوا دارد. تقلبی او با مارتین فورد را در ویدیوی زیر ببینید.

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد

سجاد گریبی ورزشکار ناشناخته ایران است اما به اندازه معروف ترین ورزشکاران طرفدار دارد. او مدعی است که در رشته پاورلیفتینگ قهرمان استان بوچر شده است اما در سال 1390 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. صیاد غریبی به دلیل اندام عجیب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، ناگهان به شهرت رسید.

ویدئوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به هیکل بدنی او جلب کرد. قرار است دیدار رسمی این دو در 2 آوریل در سالن 2 برگزار شود اما این دو که در دبی به سر می برند روز پنجشنبه برای اولین بار با هم دیدار کردند. نکته عجیب تضاد تفاوت قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار علیرغم داشتن عنوان هالک ایرانی، مشخصاً از رقیب خود پایین تر است و به نظر می رسد که در مسابقات فروردین ماه برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته شده و عکس گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  ارسال دو لباس اسکی چمن ملی به جام جهانی ایتالیا

هالک ایرانی کیست؟

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در آذرماه 1370 در اهواز به دنیا آمد. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که لیسانس بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است، ناگهان به دلیل اندام عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد گریبی در سخت ترین شرایط ۱۸۸ سانتی متر قد و ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت.

مارتین فورد کیست؟

مارتین فورد بدنساز و بازیگر بریتانیایی است. او اکنون 39 سال دارد، متاهل و یک دختر دارد. فورد به درخشش وحشتناکش معروف است. او 203 سانتی متر قد و حدود 140 کیلوگرم وزن دارد. فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و مهارت های قابل توجهی در آن داشت. اما مصدومیت شدید او در این ورزش در نوجوانی باعث شد تا عشق و علاقه خود را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او روی بدنسازی تمرکز کرد و به بدنسازی روی آورد و خیلی زود به دلیل قد بلند و ظاهر وحشتناکش مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد همچنین در فیلم های اکشن و هنرهای رزمی از جمله «مبارزه: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: دایره طلایی» بازی کرده است. فورد در اینستاگرام خود نوشت که قول مبارزه بسیار “فنی” را نمی دهد، اما خاطرنشان کرد که دعوای او با این خارجی “بسیار شخصی” شده است. در پایان همانطور که خودش گفت مبارزه ای را به نمایش می گذارد که تماشاگران هرگز آن را فراموش نمی کنند.


بیشتر بخوانید  سهم سهام عدالت از کل بورس ایران

دیدگاهتان را بنویسید