واکنش نویدکی به شکست استقلال و قهرمانی پرسپولیس



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری این دیدار پس از پیروزی تیمش در هفته آخر قهرمانی گفت: می دانستیم که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول شاهد بازی جالبی نبودیم. ممکن است فرصت هایی وجود داشته باشد ، اما بازی که انتظار داشتم به نتیجه نرسید. بارها سعی کردیم بازی را کنترل کنیم ، اما در نیمه اول نتوانستیم آنطور که می خواستیم بازی کنیم ، اما در نیمه دوم شرایط متفاوت بود و توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و از موقعیت های خود استفاده کنیم. بازی در نیمه دوم برای من بسیار جالب بود و بسیار خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم ، اما به نوعی نایب قهرمان لیگ برتر شدیم.

محرم نویدکیا در مورد آینده مربیگری خود گفت: نمی توانم خودم را زیاد تعریف کنم. اوایل روزهای سختی داشتم ، اما با گذشت زمان اوضاع بهتر شد. باید از همکارانم مانند آقای مرزبان تشکر کنم. ما کادر فنی بسیار خوبی داشتیم و آنها خیلی به من کمک کردند. روزهای سختی در انتظار من است و انتظارات زیادی در سپاهان وجود دارد و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم. من معتقدم که پیروزی با موفقیت متفاوت است و امیدوارم سال آینده همکارانم به من کمک کنند.

سرمربی سپاهان درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: تیم من از هفته دهم تا بیستم آمار استثنایی داشت و بازیکنانم عالی بازی کردند. حالا 3 بازیکن من به اروپا می روند و امیدوارم آنها بروند و دیگر برنگردند. امیدوارم هر سال بتوانم شرایطی را فراهم کنم که تیمم بتواند بازیکنانش را به اروپا بفرستد. اگر بتوانم چند جوان را در فوتبال ارتقا دهم ، کار خوبی انجام خواهم داد. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم این رقابت در فصول آینده وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید  شگفتی در آمار وام‌های بانکی | کارمندان بانک‌ها رکورددار شدند!

وی در مورد وضعیت سپاهان گفت: طبق قراردادی که دارم باید کارم را ادامه دهم. اگر هر روز احساس کنم شخصی بهتر از من برای آموزش سپاهان وجود دارد ، بازنشسته می شوم. من سپاهان را از صمیم قلب دوست دارم. من نمی گویم که من رایگان کار می کنم و برای کارم حقوق می گیرم. ما با بازیکنان مذاکره کردیم و حتی به مدیر برنامه Kirosh Stanley پیام دادیم. همچنین باید در نظر داشت که نرخ دلار در ایران بسیار بالا است و اگر مدیر برنامه این پخش کننده پایین بیاید ، می توان به توافقاتی دست یافت. باشگاه تمام تلاش خود را می کند. من نیز نظرات خود را به باشگاه منتقل می کنم. من زیاد به این تغییر اعتقاد ندارم ، اما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و شاید پیشنهادات بهتری به بازیکنان ارائه شود. بازیکنان حق استفاده از موقعیت خود را دارند و من هیچ مشکلی در تقسیم بازیکنان ندارم. من بازیکنانم را دوست دارم و از همکاری با آنها لذت می برم.

وی به داوران گفت: “اگر در سه هفته گذشته واقع بینانه در مورد فوتبال حرفه ای و نیمکت صحبت کنیم ، باید به این نتیجه برسیم که مشکل داریم.” من این روش را انتخاب کرده ام و تا جایی که می توانم به حرف خود پایبند خواهم بود. بارها ما از داوری سود برده ایم یا بازنده ایم و من نمی خواهم جزو آن دسته مربیانی باشم که تا دقیقه 90 از قضاوت ناراضی هستند و بعد از پیروزی تیم من در مورد داوری صحبت نمی کنند. من فکر می کنم که تفکر باید در فوتبال ما جا بیفتد. ما باید به اندازه کافی قوی باشیم تا موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و برنده باشیم و مشکلی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید  فیلم افشا شده از صمیمت امین حیایی با بازیگر ترک

نویدکیا در پایان گفت: از مدیر کارخانه فولاد مبارکه بخاطر همکاری خوب با هیات مدیره تشکر می کنم. این که تیم سپاهان را به شخصی بدهم که مدرک مربیگری ندارد و من باید از آنها تشکر کنم ، یک ریسک بزرگ بود. می خواهم از همه کارکنان و کارکنان فولاد مبارکه تشکر کنم که موفقیت سپاهان حاصل تلاش آنهاست و از رسانه ها تشکر می کنم و امیدوارم زمانی برسد که ما از خود فوتبال لذت ببریم و شادی های ما نباشد. تمرکز بر حاشیه فوتبال

254 251

دیدگاهتان را بنویسید