واکنش نمایندگان به سفر همسر قالیباف به ترکیه + جزئیات



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: 30 فروردین ماه امسال در فضای مجازی ادعا شده بود که زهرا مشیر، همسر رئیس مجلس، مریم کلیباف، دختر رئیس مجلس، به همراه همسرش امیررضا بحیرایی به ترکیه سفر کرده و با فرودگاه ترکیه دچار مشکل شده است. به محموله های سنگین محتویات محموله خانواده کلیباف نیز با خریدهای سیسمونی مرتبط بوده است.

ساعاتی پس از انتشار این ادعا، الیاس کلیباف با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خرید سیسمونی را رد کرد و بابت این سفر از مردم ایران عذرخواهی کرد و توضیح داد:

«خواهرم و شوهرش کاری کردند که باید اشتباه باشد. این سفر در این شرایط اقتصادی مردم قطعا اشتباه است.

آنها برای خرید سیسمونی نرفته اند و در متون منتشر شده نادرستی و اغراق وجود دارد، اما به هر حال رفتن به این سفر اشتباهی نابخشودنی است چرا که باعث می شود تمام اتهاماتی که در گذشته به پدرم و آنها وارد شده درست به نظر برسد. آنچه این اشتباه را نابخشودنی می کند این است که امید و اعتماد مردم را خدشه دار می کند و زبان ضد انقلاب و اشرار را طولانی می کند.

این رفتار قطعا برخلاف نظر و مشی پدرم است. کسانی که می خواهند فرزند را به خاطر پدر مقصر بدانند باید بدانند که او قبلاً مخالفت کرده است، اما متأسفانه نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  تأمین اجتماعی هیچ کارخانه تولیدی در ایلام را تعطیل نکرده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

من به نوبه خود از همه مردم عذرخواهی می کنم و آنها باید عذرخواهی کنند. «خداوند همه اشتباهات و خطاهای ما را در این شب های باشکوه ببخشد.

اکنون پس از گذشت چند روز تعدادی از نمایندگان به این اتفاق واکنش نشان داده اند که در ادامه می خوانید؛

مجتبی توانگر نماینده تهران:

«تجربه نشان داده است که پروژه‌های حزبی با اهداف سیاسی در ابتدا اگرچه موفقیت‌آمیز خواهد بود، اما در درازمدت با نشستن گرد و غبار، در نهایت به ضرر دایره طراحی تمام می‌شود. «انتظار می رود رئیس مجلس از رهبری پروژه شرکت کنندگان کوتاهی نکند.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه:

«میان کسانی که از بی احتیاطی خانواده خود عذرخواهی می کنند و کسانی که قطعا شریک و شریک حرام خانواده خود هستند، تفاوت است.

محسن علیزاده نماینده سپیدان:

پروژه های سیاسی و امنیتی نمی تواند مجلس یازدهم را از دفاع از منافع مردم و مواجهه با اقداماتی که مردم در آن جایی ندارند باز دارد.

پرونده سازی و جاسوسی یک انحراف در سیاست امروز کشور است که امیدواریم دستگاه های امنیتی جلوی آن را بگیرند.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان:

حاشیه ها و تخریب ها عادی به نظر نمی رسند!!!

دستگاه امنیتی باید سریعاً به پرونده سیاسی و امنیتی رئیس مجلس رسیدگی و در پرونده ای که با مخالفت وی و عذرخواهی خانواده وی همراه است آن را تخریب و به عوامل احتمالی در پشت صحنه رسیدگی کند.

‌ ili ستارالعیوب »

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودست:

«اگر به نام علی (ع) با تکیه بر عدل علی (ع) در شب شهادت علی (ع) به دنبال رسوایی شیعیان علی (ع) هستید، راه ابن ملجم را در پیش گرفته اید. مرادی برادر!”

بیشتر بخوانید  رکورد جدیدبرای نقدینگی/آیا نقدینگی 3.7 میلیون میلیارد ریالی بورس را صعودی می‌کند؟

معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلف:

«ارتقای پلیس، بنیانگذار پلیس و سیستم پلیس زنان» هشتمین شهردار بلند قد دنیا که پروژه های بزرگی چون پل صدر و تونل نیایش را با اتکا به توان داخلی اجرا کرده است، سردار یانگ و اکنون تنها فرد در مجلس یازدهم که شایسته ریاست مجلس است! با این حرف ها چیزی از ارزش های دکتر کلیباف کم نمی کند!

مهدی عسگری، نماینده کارادجه:

«اینکه عده ای ریز و درشت در هر حادثه ریز و درشتی به دنبال تحزب و تسویه حساب سیاسی هستند، اما ابهام و بدبختی مردم را نباید نادیده گرفت. «افکار عمومی می خواهد بداند موضع کلیباف در حاشیه های اخیر و یک بام و دو روی آن در حمایت از تولید ملی چیست؟ منتظر پاسخ این درخواست از سوی مردم هستیم.»/ ایسنا


دیدگاهتان را بنویسید