مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش معاون دادستان کل کشور به حواشی ناشی از توئیت مهناز افشار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



واکنش معاون دادستان کل کشور به حواشی ناشی از انتشار مهناز افشار


معاون دادستان کشور، خبر خوب در حاشیه مراسم تودیع و معرفی معاون وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران درباره اطلاعیه اخیر در توییتر مهناز افشاروی گفت: قطعاً سلبریتی ها در این موضوعات تأثیر جدی دارند و باید در مطالبی که منتشر می کنند بسیار مراقب باشند. «آنها باید مراقب منابع خبری خود باشند زیرا می دانند که حتی کوچکترین کلمه ای که می گویند مؤثر است.

جاویدنیا در پاسخ به این سوال که در این توییت به منافقین اشاره شده و مهناز افشار آن را بازنشر کرده و آیا این پرونده تشکیل نمی شود یا خیر، ادامه داد: بله، متاسفانه اقدامات لازم در قوه قضائیه و اظهارات دکتر در حال انجام است. برخی موارد باعث می شود کار لطمه بخورد و ما قطعاً خواستار اعمال قانون در این زمینه هستیم و هرکس هر کاری کرد باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد. «قوه قضاییه اجازه ندارد تا زمانی که پرونده ای علیه القاعده مطرح شود و درگیری ایجاد نشود، علیه القاعده صحبت کند، زیرا التهاب در جامعه وجود دارد و باید اجازه دهیم این در مسیر منطقی خود اتفاق بیفتد.

وی افزود: قطعا این شخصیت ها خودشان از حساسیت جایگاه خود در فضای مجازی آگاه هستند و باید مراقب منابع خبری خود باشند. معاون دادستان در امور فضای مجازی تاکید کرد:

ما باید سواد فضای مجازی را افزایش دهیم و هیچ خبری منتشر نکنیم زیرا هم در برابر قانون و هم در برابر وجدان عمومی باید پاسخگو باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که توئیت مهناز افشار باعث تحریک قاتل به قتل شده است؟ وی گفت: اینها مسائل قضایی است و نیاز به بررسی دارد و بر اساس موجی که به راه افتاده نمی توان به مسائل قضایی رسیدگی کرد. این موج ممکن است درست باشد، اما باید بررسی شود و ما به عنوان قوه قضائیه نمی‌توانیم در انظار عمومی قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید  پیامهای آموزنده و تاثیر گذار از سخن بزرگان

جاویدنیا تصریح کرد: همه این پرونده ها باید به صورت تخصصی و دقیق بررسی شود و اگر به دلیل برخورد قضایی باشد روند اطلاع رسانی خاص خود را دارد.


بیشتر بخوانید:

محاکمه مهناز افشار به اتهام قتل دانشجوی همدانی؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *