مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش متولدین هر ماه در مواجهه با عشق سابقشان چیست؟| با خنده و قهقهه از کنار آن‌ها رد می‌شوند+عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: دوست داشته باشید یا نخواهید، عشق یک روز به خانه شما خواهد رسید. هر ماه که به دنیا بیای عشق شتری است که در خانه همه ما می خوابد. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که روزی عشق را تجربه کرده اید، اما به هر دلیلی رابطه شما با فردی که دوستش داشتید به پایان رسیده است. هر کدام از شما در مواجهه با عشق قدیمی متفاوت رفتار می کنید. حالا تصور کنید عشق قدیمی خود را با یک عشق جدید ببینید. در چنین شرایطی ممکن است رفتار شما متفاوت باشد. نوزادان هر ماه واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند. برخی ممکن است با آرامش با مشکل برخورد کنند و برخی ممکن است در مورد آن عصبانی شوند. بهترین ها را دنبال کنید تا به شما بگوییم که نوزادان تازه متولد شده هر ماه با عشق جدیدشان چگونه به عشق قدیمی خود واکنش نشان می دهند.

روز اول آوریل – خشم خود را با جملات نشان دهید

اول آوریل ها می توانند بسیار عاشق باشند و می توانند اوج نفرت خود را نشان دهند. روابط عاطفی متولد ماه آوریل معمولاً به دردسر و دعوا ختم می شود. این افراد نمی توانند در مقابل عشق سابق خود با شخص دیگری سکوت کنند و سریع واکنش نشان دهند. این افراد خشم و حسادت درونی خود را با جملاتی مانند “می بینم که شما آن شخصی را که لیاقتش را دارید پیدا کردید” ابراز می کنند. آنها عشق سابق خود را تحویل می دهند. اگر لازم باشد، اول آوریل مبارزه را به مرحله کلاه گیس و مدل مو می رساند.

متولدین اردیبهشت – حسادت را با چشمان خود نشان می دهند

متولدین اردیبهشت کسانی هستند که نمی توانند معشوق خود را با کسی در میان بگذارند. این افراد به معشوق سابق خود و شخص دیگری بسیار حسادت می کنند و این حسادت را به چشم خود نشان می دهند. متولدین اردیبهشت این دیدار را برای مدت طولانی به یاد خواهند آورد و آنها را عذاب خواهند داد.

بیشتر بخوانید  تلاش 17 شرکت دانش بنیان و خلاق برای توسعه سلامت دیجیتال

جون بورن – به دوستشون زنگ بزن و موضوع رو براش توضیح بده

درک رفتار متولدین خرداد در روابط عاشقانه آنها بسیار دشوار است. شاید یک روز تا لحظه مرگ دلشان برای عشقشان تنگ شود و روز دیگر نسبت به آن کاملا بی تفاوت باشند. این افراد پس از دیدن عشق سابق خود با شخص دیگری، ابتدا شوکه می شوند و پس از چند دقیقه احساس می کنند که باید ماجرا را برای دوستان خود بازگو کنند. به همین دلیل است که با نزدیکترین دوست خود تماس می گیرند و از صمیم قلب در مورد عشق سابق خود و آن شخص صحبت می کنند.

متولدین عطارد خود را کنترل می کنند و به محض رسیدن به خانه اشک می ریزند

متولدین تیر عطارد افرادی احساساتی هستند. آنها پس از پایان رابطه عاشقانه خود بسیار گریه می کنند و از حضور مکان هایی که با عشق خود به یاد می آورند ناراحت می شوند. برای متولدین عطارد مواجه شدن با عشق سابق و فرد جدید زندگی خود بسیار سخت خواهد بود. این افراد ممکن است بلافاصله پس از ملاقات واکنش خاصی نشان ندهند، اما به محض اینکه به خانه می آیند و تنها می مانند، ساعت ها گریه می کنند و احساس می کنند به آنها خیانت شده است.

متولدین مرداد – با خنده و خنده از کنار آنها عبور می کنند

اوت ماهی را می توان پردرآمدترین افراد دانست. آنها معمولاً خود را برتر از طرف مقابل در رابطه می دانند و بعد از پایان رابطه احساس ناراحتی زیادی نمی کنند. مردان متولد مرداد بر این باورند که پس از پایان رابطه می توانند با افراد زیادی در ارتباط باشند. متولدین مرداد قبل از عشق قدیم و جدید سعی در حفظ غرور دارند و معمولا با خنده از کنار زوج می گذرند.

متولد ماه سپتامبر – عشق جدید با دقت عشق سابق آنها را از بین می برد

بیشتر بخوانید  بازیگر سینما و تلویزیون به تحمل حبس در یکی از زندان‌های استان سمنان محکوم شد

متولدین شهریور ماه افرادی منطقی هستند. آنها برای عشقی که می دانند پایان خوشی ندارد، انرژی زیادی صرف نمی کنند. منطق آنها آنها را به این امر سوق می دهد که بپذیرند برخی از حواس نهایی هستند و سپس همه می توانند مسیر جدیدی را طی کنند. این افراد به جزئیات توجه زیادی دارند و به همین دلیل است که وقتی یک معشوقه سابق را با یک معشوقه جدید می بینند، او را از سر تا پا به دقت بررسی می کنند.

مهر متولد – مشاهده پروفایل یک فرد جدید در صفحات مجازی

مردان و زنان متولد مهرا معمولا روابط بسیار عاشقانه ای دارند. این افراد ممکن است پس از پایان رابطه مدتی غمگین باشند، اما می دانند چگونه با شرایط جدید وفق دهند و با غم خداحافظی کنند. این افراد پس از دیدن معشوق سابق خود و معشوقه جدیدش واکنش خاصی نشان نمی دهند، اما بلافاصله پس از طلاق از آنها سعی می کنند مشخصاتی از عشق جدید معشوق سابق را در فضای مجازی پیدا کرده و با خود مقایسه کنند.

متولد نوامبر – افکار شیطانی به ذهن می رسد

اگر رابطه عاشقانه بین متولدین آبان پایان بدی داشته باشد، نفرت و کینه را نشان می دهند. این افراد می توانند عشق و نفرت را همزمان تجربه کنند. در مقابل یک عشق سابق و یک فرد جدید، جنبه بد خود را نشان می دهند. حس حسادت درونی آنها باعث می شود افکار شیطانی به ذهنشان راه یابد. چگونه می تواند به هر دو آسیب برساند یا چگونه آنها را از هم جدا کند.

متولدین آذر – بدون توجه و نگرانی از کنار آنها رد می شوند

برای متولدین آذر، زمان ارزشمندتر از این است که بخواهند برای رابطه با کسی غصه بخورند. معمولا سعی می کنند بعد از پایان رابطه سریعتر جمع شوند و فضا را برای روابط جدید باز کنند. این افراد در مقابل عشق قبلی و جدید خود کاملا طبیعی هستند و اصلا از این موضوع ناراحت نیستند. حتی ممکن است به آنها توجه نکنند و بی تفاوت از کنارشان بگذرند. این بی توجهی متولدین آذر گاهی برای برخی تعجب آور است.

بیشتر بخوانید  تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال موجب پیشرفت ملموس در تمامی اهداف اقتصادی خواهد شد

متولد دی – موقعیت کاری عشق جدید او برای آنها مهم است

زنان و مردان متولد دی ماه نیز بسیار منطقی هستند و به محل کار خود اهمیت زیادی می دهند. این سوال همچنین باعث می شود که D-born پس از مواجهه با دوست پسر سابق خود و عشق جدید خود ناراحت نشود و فقط به سطح عشق جدید خود از نظر موقعیت در کار فکر کند. بنابراین آنها حساب لینکدین او را چک می کنند و اگر فرد جدید شغل بهتری از آنها داشته باشد بسیار حسادت می کنند.

متولدین بهمن – سلام کنید و از کنارشان بگذرید

عشق متولد شده در باخمن هم دوست و هم همراه آنهاست و این دوستی حتی پس از پایان رابطه عاطفی نیز می تواند ادامه یابد. اگر متولدین بهمن عشق سابق خود را دست در دست دیگری ببینند، بدشان نمی آید. اگر آنها رابطه عاطفی خود را به صورت دوستانه قطع کنند، به سادگی با زوج سلام می کنند و از کنار آنها می گذرند. صحبت با آنها نیز برای آنها سخت نخواهد بود.

متولد اسفند – با نگاهی غمگین به چشمان عشق سابق خود نگاه می کنند

متولدین اسفند در روابط خود بسیار احساساتی هستند و پایان رابطه عاطفی آنها را نابود می کند. اگر عشق قبلی آنها را ترک کرده باشد، دیدن او با عشق جدیدش برای متولدین اسفند بسیار آزاردهنده است. در چنین مواقعی با اندوه فراوان به چشمان عشق سابق خود می نگرند و تحمل دیدن آن دو نفر برایشان بسیار سخت خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *