واکنش قابل توجه کولاکووی به حذف تیم ملی والیبال از المپیک


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سران کشورمان در آخرین رقابت خود در مرحله گروهی بازی المپیک توکیو آنها با ژاپن میزبان روبرو شدند. تیم ملی ایران ست اول را 25-21 باخت ، اما ست دوم را 25 بر 20 برد.

والیبالیست های ایران ست سوم را 31-29 بردند ، اما ست چهارم را 25-22 از دست دادند تا در ست پنجم به کار خود ادامه دهند. در ست پنجم ، ایران 15 بر 13 و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد تا از المپیک خداحافظی کند. تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها نیز مقابل ژاپن شکست خورد.

ایگور کولاکووی ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در واکنش به حذف تیم ملی از المپیک توکیو گفت: “برخی خبرنگاران با من تماس گرفتند و از من خواستند در مورد نتایج تیم ملی ایران در توکیو نظر بدهم. المپیک ، اما من نمی خواهم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم. “. فقط می خواهم بگویم که برای بچه های فوق العاده ای که بیش از 3 سال با آنها گذراندم متاسفم ، زیرا می دانم که آنها بهترین تلاش خود را کردند.

او موفق شد برای تیم ملی به المپیک برود و سپس اخراج شد. حالت خوبه من می دانم که این روزها چقدر رویای شرکت در المپیک و کسب نتایج برای کشورشان را داشتند. آنها عالی هستند ، حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند. آنها عالی هستند زیرا مبارزان صادق و بزرگ ، ورزشکار – میهن پرست هستند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: حتی از من انتظار نداشته باشید که روی همکارم آلکنو و دستیارانش انگشت بگذارم. آنها هر کاری ممکن کردند. من می خواهم والیبال ایران برای کسب مدال در المپیک پاریس بسیار هوشمندانه عمل کند و بجنگد.

بیشتر بخوانید  شرایط جدید دریافت کارت سوخت اعلام شد

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید