مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش عمو پورنگ به ازدواجش با دختر هندی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ او متولد 10 مرداد 1352 در تهران است. عمو پورنگ او ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور در سال 1315 در گیلان متولد شد و پدرش آذربایجانی است. عمو پورنگ با انتشار این استوری در اینستاگرامش از سفرش به هند خبر داد.

عمو پورنگ

زادروز: 10 مرداد 1352، تهران

محل زندگی: تهران

ملیت ایرانی

تحصیلات: گرافیست فارغ التحصیل

حرفه: مجری تلویزیون، گوینده

سالهای فعالیت: 1373 تاکنون

کارفرما: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برترین ها: عمو پورنگ

سبک: کودکان و کودکان

اسلام

بیوگرافی عمو پورنگه

داریوش فرضیایی متولد 10 مرداد 1352 در تهران است.

مادرش گیلانی و پدرش آذربایجانی است. تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و از دانشگاه فارغ التحصیل شد. در سال ۱۳۷۳ در ۲۱ سالگی وارد رادیو تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد.

پس از آن جمعه شب در برنامه های رادیویی در تیپ های مختلف ظاهر شد که از بارزترین آنها می توان به «گل پسر» و «ننه بلکیس» اشاره کرد. او با برنامه «ما و تو» که به سفارش بچه ها به کارتون اختصاص داشت وارد دنیای نقاشی و تلویزیون شد. در سال 1357 با سریال «تورنگ و پورنگ» در بین کودکان به شهرت رسید و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه های کودک و نوجوان و لقب هنری «عمو پورنگ» در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد. .

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه دوشنبه 2 بهمن 1402

عمو پورنگ

برنامه های تلویزیونی عمو پورنگا:

ما و تو (1374)

تورنگ و پورنگ (1999)

کودکان و نوجوانان (2002)

ویژه رمضان (2002)

شبکه خنثی (2004)

یک و یک (2005)

باران با طراوت (2006)

شبکه کوچک برای کودکان (2008)

برنامه اضافی عمو پورنگ (1388)

پارک دوستان پورنگ (2010)

گذر موقت (2011)

هزار و شصت و شش (1391)

کتابخانه عمو پورنگ (1392-1392)

عید 94 عمو پورنگ (1394)

محله گل ها و بلبل ها (24)

عیدانه 95 عموپورنگ (1395)

عمو پورنگ: من عاشق فیلم های هندی هستم

از بچگی عاشق تماشای فیلم های هندی بودم و حسی که در فیلم های هندی وجود داشت برای من منحصر به فرد بود.

از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشتم بعد از دیدن این فیلم ها برای خواهر و برادرم بازی کردم و یک وعده غذایی مثل پاف به عنوان دستمزد گرفتم.

عمو پورنگ مجری سرشناس تلویزیون که برای کودکان برنامه اجرا می کند و به دلیل کهولت سن هنوز مجرد است می گوید که عاشق یک زن هندی شده است.

عمو پورنگ می گوید هیچ مشکلی بین او و دخترش نیست، اما مشکل خانواده من این است که او مخالف داشتن عروس هندی است. به تازگی تصاویری از دختری که عمو پورنگ عاشقش شده منتشر شده است و از آنجایی که خود عمو پورنگ نام و مشخصات او را ذکر نکرده است، می توان این تصاویر را جعلی و جاسوسی رسانه ای دانست.

یکی از شلاق هایی که عمو پورنگ همیشه به دنبالش بوده این است که صورتش از سنش کمتر است که در طول این سال ها تقریبا به همین شکل باقی مانده و هیچ وقت به ذهنش خطور نمی کند که نزدیک به 50 سال سن داشته باشد! داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ متولد 10 مرداد 1352 در تهران و آخرین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگه گیلانی و پدرش اهل هلخال و آذر است. دلیل تسلط عمو پورنگ به گیلکی و زبان آذربایجانی در آذربایجان و استفاده از این دو زبان در برنامه هایش نیز همین است. تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و از دانشگاه فارغ التحصیل شد. و در 20 ژوئن 2014 پدرش را از دست داد.

بیشتر بخوانید  علی دایی و قد بلند ترین پسر ایران

عمو پورنگ

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگه

فرضیایی در سال 1373 در سن 21 سالگی وارد رادیو تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد. پس از آن جمعه شب در برنامه های رادیویی در تیپ های مختلفی حضور یافت که از شاخص ترین آنها می توان به گل پسر و ننه بلکیس اشاره کرد. من و شما که به درخواست بچه ها به کارتون اختصاص داشتیم با برنامه او وارد دنیای نقاشی و تلویزیون شدیم. در سال 1357 در بین بچه های سریال تورنگ و پورنگ به شهرت رسید و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و لقب هنری عمو پورنگ در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد. .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *