مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش علی دایی به شوخی مجری صدا و سیما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واکنش علی دایی به شوخی شبکه سه

جناب عالی علی داییبازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات تند مجری و کارشناسان یک برنامه تلویزیونی درباره آقای گلی جاس واکنش نشان داد.

علی دایی وی در گفت وگو با ایسنا، درباره سخنرانی صبح سه شنبه 23 مهرماه در یکی از برنامه های تلویزیونی درباره 109 هدف ملی خود گفت: میکروفون به آنها می دهد تا در مورد آنها صحبت کنند.

به نظر من قوه قضائیه باید وارد این موضوع شود و مجری را که گفته سن شناسنامه عمویم را 5 میلیون تومان کم می کنم نگه دارد تا ببیند چه کسانی با او در ارتباط هستند که این کارها را انجام می دهد.

وی ادامه داد: بهتر است این آقا دوستان خود را معرفی کند. ما نمی گوییم که با فساد مبارزه می کنیم، متأسفانه فسادی است که در رادیو و تلویزیون تشویق می شود. تنها خواهش من از آقای رئیسی این است که وارد این موضوع شود و به این موضوع رسیدگی کند و مردی را که چنین اظهاراتی را مطرح کرده و گفته است «سن شناسنامه را با 5 میلیون تومان تغییر دهید» به دست عدالت بسپارد. و از او بپرسید.

زمانی که باید در سیستم بهداشتی شروع به کار کرد و چه بهتر که در تلویزیون که این مسائل را مطرح می کند، اصلاحات انجام شود، مردم مطمئناً متوجه می شوند که قوه قضاییه با فساد مبارزه می کند، اما متأسفانه گسترش فساد در تلویزیون بسیار آسان است. خوب است.

علی دایی وی افزود: ما می خواهیم مفسدان را پیدا کنیم، اما زمانی که خود مفسدان آشکارا صحبت کنند. باید از اینجا شروع کنیم و سوال دیگری نپرسیم، باید از همین صدا و سیما شروع کنیم و حتما سرنخ های خوبی پیدا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  تصاویر جدید حدیث مدنی

چنین کارهایی نشان از پیچیدگی درونی افراد دارد زیرا هر کاری که در این چند سال انجام داده اند نتوانسته اند من را دچار مشکل کنند و کاری علیه من انجام دهند که محبوبیت خود را در بین مردم از دست بدهند.

رادیو از این موضوع ناراحت است علی دایی در بین مردم محبوبیت دارد.

وی ادامه داد: آقایان فوق العاده. خدا را شکر علی دایی او به مالدیو خیلی کم گل زد، فکر می کنم در 4 بازی 8 گل زدم.

برای رادیو و تلویزیون متاسفم که هر لحظه باعث می شود من را بزنم. عزت و ذلت دست خداست و همه رکوردها روزی شکسته می شود. دوست دارم ایرانی یا مسلمان رکوردم را بشکند.

علی دایی وی افزود: قطعا جایگاه رونالدو بسیار بالاتر از این حرفه هاست. زیرا هیچ یک از ما هرگز در مورد فوتبالی که آنها بازی کردند، رویا نخواهیم داشت. باز هم از این مشکلات متاسفم.

آیا شورای سیاسی صدا و سیما تا به حال در این زمینه ها کار جدی کرده است؟ فقط بیانیه دادند و کاری انجام نشد و چون کاری نکردند همچنان شاهد چنین مشکلاتی هستیم.

آنها باید بدانند که انجام این کارها باعث محبوبیت من در بین مردم می شود. واقعا نمی دانم صدا و سیما از چه می ترسد. آنها هر روز به یک شکل رفتار می کنند و هر روز مخاطبان بیشتری را از دست می دهند.

انتخاب کننده سابق تیم ملی سپس در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد هیات نظارت صداوسیما وارد این موضوع شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ رحمان، رحیم در پایتخت ۶ (برگرد)

گفت: من اصلاً چنین انتظاری از آنها ندارم. من همیشه روی پای خودم ایستادم و هیچ کس به من کمک نکرد.

فقط خدا و عزیزانی که همراهم بودند کمکم کردند. از اینکه رکورد من شکسته می شود خوشحال شوند. به نظر شما چرا کشور ما در برخی مسائل شکست می خورد و ما پیشرفت نمی کنیم؟

اینجور حسادت ها همه جا هست من به خواسته ام رسیدم و فکرش را هم نمی کردم این آقایی که در مورد من صحبت کرد باید جواب بدهد و بداند علی دایی چطور پول را به دست آورده است.

من مثل خیلی ها نیستم که پول هایم را در حرام خرج می کنند، هر چه پول درآوردم برایش به دست آوردم و تا آمدم عرق ریختم، در این مملکت به هیچکس بدهکار نیستم و هیچکس نمی تواند بگوید دایی ام گرفت و یک ریال به من نداد. من همیشه سرم بالاست چون هیچ وقت وام نگرفتم و کار اشتباهی نکردم واقعا می خندم چون صدا و سیما مدام علیه من تبلیغ می کند.

در سال های اخیر سعی کردند با استفاده از برخی بازیگران یا تقسیم بندی های سیاه برای من دمپایی درست کنند تا جایگاه من را در کشور خراب کنند.

اما کار آنها جایگاه من را در بین مردم تقویت می کند.

در پاسخ به این سوال که آیا برای این برنامه تلویزیونی از صدا و سیما شکایت خواهد کرد یا خیر؟ وی گفت: خیر، اقدامات قضایی انجام نمی دهم، اگر موضوع رسیدگی قضایی است، قوه قضائیه وارد عمل شود و با کسانی که در صدا و سیما می گویند قاچاقچیان انسان را می شناسند، ملاقات و برخورد کند. این چیزهای کوچک می تواند کمک زیادی به سلامت جامعه ما کند. بهتر است در زمانی شروع به درمان کنیم که همه مردم ما از فساد و ناآرامی فرار می کنند و بسیاری کمر خود را شکسته اند.

بیشتر بخوانید  تغییر 360 درجه در نقش اول سریال با تیپ غیرمنتظره!

انشاءالله قوه قضائیه باید به این پرونده رسیدگی کند و شورای سیاسی سیما شعار ندهد و عمل نکند تا مردم بدانند عاملان گسترش و تربیت فساد در صدا و سیما چه کسانی هستند. انشاءالله کشور ما روزی عاری از فساد و اینگونه افراد شود. من فقط زندگی خودم را می کنم و با کسی کاری ندارم.

اینستاگرام علی دایی

اما دایی مرد گل دنیا در اینستاگرام به شرح زیر است:

https://www.instagram.com/alidaei/

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علی دایی توسط آقای گل جهان

شوخی زشت مجری رسانه ملی با علی دایی + فیلم




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *