واکنش ضرگامی به آزادی حجاب برای گردشگران روسی



به گزارش سلام نوح به نقل از فارس، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: نیروهای مسلح می توانند در بخش مهمی از گردشگری دریایی به ما کمک کنند. سواحل ماکارسکا یک موقعیت استثنایی است. ارتش اعلام آمادگی کرد و سفرهای مشترک انجام داد. برنامه هایی با امیر سجری.» در منطقه.

سید عزت الله گفت: نیروی دریایی و سپاه آمادگی سرمایه گذاری در این حوزه را دارند، حتی وزارت نفت نفتکش هایی دارد که به تدریج در حال منسوخ شدن هستند و امکان حمل نفت با آنها وجود ندارد.

وزیر گردشگری تصریح کرد: من از آقای اودزیجا خواستم که یک شرکت توریستی تأسیس کند و این مخازن را در آنجا تهیه کند، تا جایی که به او مربوط می شود، حالا نمی خواهیم بگوییم که تانک مسافر یک کشتی دریایی است، سپس فردی که توجیه نمی شود باید گفت کروز مسافری ویژگی دیگری نیز دارد. اما بالاخره یک تانکر بزرگ با آن عرشه و امکانات خاص خود یک جاذبه گردشگری است.

وی افزود: به محض اینکه جوانان وارد آن شوند و ببینند این نفتکش روزگاری چه ماموریت هایی داشته، جاذبه گردشگری است، حتی می توانند رستوران بسازند و امکانات تفریحی روی آن بسازند، از همه ظرفیت های گردشگری دریایی استفاده خواهیم کرد. موسسات حاضر به سرمایه گذاری هستند، امیدوارم عجله کنند تا دیر نشده باشد.

آزادی حجاب برای گردشگران روسی مناسب نیست

ضرگامی گفت: گردشگران جوانی که به جام جهانی می آیند با سایر گردشگران متفاوت هستند، ما کارمان را انجام می دهیم و حداقل ظرفیت را فراهم می کنیم، تجربه جدیدی است اما اینکه بگوییم جزو حداقل های فرهنگی هستیم. خودمان رد می شویم، دروغ محض است، در فضای مجازی دیدم گفتند روس ها قبول کرده اند که گردشگران روسی حجاب نداشته باشند یا مشروب بریزند که این درست نیست.

بیشتر بخوانید  ببینید | بلند پروازی امارات؛ آسمان‌خراشی به شکل اثر انگشت حاکم دبی!

وی در ادامه درباره طرح 57 هکتاری شیراز و موافقت پژوهشگاه با طرح تفصیلی گفت: ما بافت های تاریخی را حفظ می کنیم و به دلیل موضعی که در این زمینه داریم بخشی از دیدگاه های سیاسی خود را پرداخته و داده ایم. که به همین دلیل مخالف ما هستند.» اما آنهایی که دنبال می‌کنند می‌گویند به خاطر مردم، نماینده مجلس می‌گوید ما باید از مردم دفاع کنیم و اجازه ساخت و ساز بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید