مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش سپاه به حمله به بانو مریوانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا”

در آن روزهایی که انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ تکامل اجتماعی بشر و پیشتاز تمدن اسلامی در بحبوحه جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب ایجاد کرد، تحولی غرورآفرین نیز بود. ریشه در هویت زنان این کشور دارد.

انقلاب اسلامی الگوی رشد و هویت زن مسلمان در سایه عزت و امنیت در جامعه اسلامی ایجاد کرد.

بی شک زندگی پاکدامن و غیرتمندانه زنان ایرانی و به ویژه زنان کرد در جامعه نباید مورد هجمه افراد بی دین و بی تقوا قرار گیرد که همه رفتارها و الگوهای اخلاقی خود را از فرهنگ منحط غرب و نتیجه امیال پوچ آن می دانند. . در حادثه ای تلخ و ناگوار آنچه در حق بانوی غیور و پاکدامن مریوانی سرکار خانم شالر رسولی رخ داد، مسئولیتی خاص شرعی و عرفی بر دوش زنان و مردان جامعه است و پیامی از غیرت مردانه برای سعادت جامعه است. با وفاداری و تعهد به حفظ حریم خانواده زن ما ضروری و ضروری هستیم.

سپاه بیت المقدس کردستان این ضایعه را به خانواده غیور و پاکدامن و نماینده راستین زنان مسلمان و انقلابی مرحوم شالیر رسولی و عموم مردم شریف استان کردستان بویژه مردم مومن و غیور تسلیت عرض می نماید. شهرستان مریوان و این حمله و هتک حرمت این بانو را محکوم می کند.عفیفه مریوانی خواستار برخورد قاطع با این گونه اقدامات که می تواند از وقوع اقدامات مشابه این جنایت جلوگیری کند، از مسئولان خواستار مجازات خشن، فوری و دقیق مجرمان هستیم. افراد

بیشتر بخوانید  مهاجمان ۲ پاسدار بوشهری شناسایی شدند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *