مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش رسانه های خارجی به دستگیری سحر تبار + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رسانه های خارجی به بازداشت سحر تبار واکنش نشان دادند

دلگرم کننده: دستگیری سحر تبار بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

روزنامه انگلیسی «میرر» درباره دستگیری سحر، فرد مشهور در شبکه های اجتماعی می نویسد: «او لقب «سحر تبار» داشت و در اینستاگرام فالوورهای زیادی داشت. با این حال وی اخیرا در ایران بازداشت شده است. قانون گریزی، توهین به حجاب اسلامی، اشاعه فسق و تحریک جوانان به فساد از جمله اتهامات وی بود.

به گزارش آفتاب نیوز؛ میرور نوشت: سحر آک شبیه آنجلینا جولی است. پست های سحر تبار دو سالی است که پرطرفدار شده است. این جوان 22 ساله شبیه یک شخصیت ترسناک در فیلم های هالیوود به نظر می رسید. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این پست چه خواهد کرد، اما اکنون حساب کاربری او حذف شده است. سحر تبار پیش از این گفته بود که با وجود جراحی های پلاستیک از جمله جراحی بینی (جراحی بینی) و لیپوساکشن که انجام داده و از لوازم آرایشی استفاده کرده، در عکس هایش از فتوشاپ نیز استفاده کرده است.

بازتاب دستگیری سحر تبار در جهان + فیلم

بازتابی از تسخیر سحر آکا در جهان

او گفت که عکس هایش تلفیقی از گریم و فتوشاپ است و دوست دارد هر بار عکس هایش جذاب تر شود. او پیشتر گفته بود که این یک نوع ابراز وجود است و کارش را نوعی هنر می داند. او گفت که همراهانش می دانستند که عکس های او چهره واقعی او نیست. او گفت که نمی‌خواهد شبیه آنجلینا جولی شود و می‌خواهد شبیه شخصیت انیمیشن عروس مرده شود.

بیشتر بخوانید  فیلم/ بدون شوخی سامیه مجری با فرهاد مجیدی😐

روزنامه بریتانیایی سان نوشت: “شبیه آنجلینا جولی بود. زن ایرانی که 50 بار تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته بود و در اینستاگرام چهره خود را مانند زامبی نشان می داد، در نهایت دستگیر شد.” او در سال 2017 به شهرت رسید و راشا تودژ در مورد او نوشت که عکس هایش ترکیبی از آرایش صورت و فتوشاپ است.

بازتاب دستگیری سحر تبار در جهان + فیلم

دستگیری سحر تبار جهان را فراگرفته است

دیلی میل گزارش داد: «او هزاران دنبال کننده در اینستاگرام داشت. عکس های ویرایش شده ای که او منتشر کرد او را شبیه آنجلینا جولی کرد. او بعداً گفت که جراحی پلاستیک مانند جراحی بینی است. و او لیپوساکشن و تزریق لب انجام داد. بسیاری از زنان در ایران بینی خود را عمل می کنند تا چهره خود را بهتر نشان دهند. سالانه ده ها هزار عمل بینی در ایران انجام می شود.

طلوع تبر در عنوان نگهبان

بازتاب دستگیری سحر تبار در جهان + فیلم

روزنامه گاردین با انتشار تصویری از سحر تبار از بازداشت سحر تبار خبر داد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *