واکنش رئیس پلیس در برابر کسوف پلیس بیشتر نگران است / ما هیچ مشکلی امنیتی نداریم


سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس پایتخت در گفت وگو با خبرنگار پلیس فارس در مورد مشکل قطعی برق ، وقفه ها و تاثیری که این مشکل بر ترافیک و امنیت در شهر دارد ، اظهار داشت: نظم و انضباط و موضوعات مختلف افزایش یافته است.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به س anotherال دیگر فارس درباره تأثیر خسوف در مسائل امنیتی پایتخت گفت: ما هیچ مشکلی امنیتی نداریم زیرا قبلاً می دانستیم که چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد ، بنابراین پیش بینی کاملی انجام دادیم. “

وی از استفاده از یگان امداد و مأموران اجرای قانون برای کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی و استقرار آنها در تقاطع های مهم خبر داد و گفت: با توجه به کم نور شدن چراغ های راهنمایی در تقاطع های مهم و پرتردد که بر ترافیک شهر تأثیر می گذارد ، مأموران از سایر مقوله ها به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمدند و در این تقاطع ها واقع شدند.

رئیس پلیس صوفیه با بیان اینکه تلاش ها و فعالیت های افسران پلیس چه در شب و چه در روز در خصوص جداسازی چراغ های راهنمایی از شبکه برق محله بیش از گذشته افزایش یافته است ، گفت: با دوستان در شهرداری در این مورد چراغ راهنما معتقد است که آنها می توانند مشکل را به صورت برق اضطراری یا برق خورشیدی حل کنند.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  لحظات ناب دیدار رهبرانقلاب از آسایشگاه/فیلم جانبازان

دیدگاهتان را بنویسید