واکنش دو آمریکایی به حضور پمپئو و برخی از اعضای کنگره در نشست منافقین



به دنبال مشارکت و سخنرانی تعدادی از مقامات سابق و فعلی آمریکا ، از جمله مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا ، در کنفرانس سالانه گروهک تروریستی منافقین در برلین ، دانیل دوپتریس ، تحلیلگر و ستون نویس آمریکایی روزنامه هایی مانند نیوزویک و واشنگتن اگزمینر ، از این اقدام انتقاد كرد و در صفحه توئیتر خود نوشت: “تصور كنید كه در مسائل ایران متخصص هستید و تصور كنید كه مجاهدین خلق جنبشی مخالف محبوب و قانونی است. “آنچه دولت آمریکا برای حمایت از آن نیاز دارد.

ماکس آبرامز ، استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی دانشگاه آمریکایی ، پیام Dupetris را دوباره در صفحه توئیتر خود منتشر کرد: در مورد تغییر رژیم ، سیاست آمریکا این بوده است که تقریباً همه را مورد لطف خود قرار دهد اما دولت فعلی ، حتی اگر از حمایت داخلی کمی برخوردار باشد ، برای سرکوب زنان یا نامیدن آنها به القاعده.

آبرامز همچنین به پیام توئیتری خبرنگار ایرانی كه اشاره به حضور پمپئو در این كنفرانس داشت و درباره منافقین می نوشت ، پاسخ داد. وی با کنایه نوشت: “این گروه که مورد نفرت بسیاری از ایرانیان است ، قبلاً در لیست سازمان های تروریستی آمریکایی قرار داشته است.” آنها از تروریست بودن ارزش بیشتری دارند. ”

به گزارش فاکس نیوز ، مایک پمپئو که تقریباً در کنفرانس سالانه گروهک منافقین سخنرانی می کرد ، فرصت را مغتنم شمرد و عقاید خصمانه و ادعاهای خود را علیه جمهوری اسلامی ایران تأیید کرد.

وی در آن سخنرانی گفت که اعضای گروهک منافقین به دنبال ایران آزاد و دمکراتیک هستند و از مخالفان ایران خواست که به اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید  آغاز بارش شدید برف و باران در این استان ها؛ پیش بینی وضعیت هوا تا پایان هفته

>>> بیشتر بخوانید:
تکرار شعارهای ضد ایرانی پمپئو در همایش سالانه منافقین

310 310

دیدگاهتان را بنویسید