مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش دولت به شایعات درباره قیمت بنزین

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبرمحمدهادی سبحانیان، معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دو هفته گذشته و در میان شایعات قیمت بنزین اعلام کرد که هرگونه طرح اصلاح قیمتی در قالب قانون بودجه 1402 تعیین می‌شود.

به گفته وی، با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری، سیاست دولت این بود که از ابزارهای مهمی مانند خودروهای گازسوز برای کنترل مصرف و عدم واردات استفاده شود.

معاون سیاست اقتصادی رئیس جمهور درباره طرحی که به صورت آزمایشی در جزایر کیش و کشم اجرا شد نیز گفت: این طرح پس از پنج ماه برای بررسی و در صورت نیاز اصلاح یا توسعه متوقف شد و تصمیمی اتخاذ نشد. هنوز در این زمینه ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری وجود ندارد و هرگونه طرح اصلاح قیمتی در قالب قانون بودجه سال آینده تعیین می شود.

سهمیه بندی بنزین

واکنش دولت به شایعات قیمت بنزین

پایگاه اطلاع رسانی دولت روز گذشته در واکنش به برخی گزارش ها و شایعات درباره قیمت بنزین اعلام کرد: دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و انتشار شایعات و برخی قیمت ها که در رسانه ها منتشر می شود، تنها حدس و گمان و سناریو در این منطقه و خالی از حقیقت.

بر اساس گزارش شورای اطلاع رسانی دولت، اجرای طرح های آزمایشی از جمله اصلاح طرح یارانه بنزین و تخصیص یارانه بنزین برای همه ساکنان جزیره کیش با هدف شناسایی نواقص احتمالی این طرح است. و نتایج اجرای موفقیت آمیز یا ناموفق آن ربطی به موضوع افزایش قیمت بنزین ندارد، وجود ندارد و هرگونه تحلیلی بر اساس آن فاقد دقت است.

بیشتر بخوانید  رئیسی: در فصل جابجایی دولت نباید تصمیمات ضروری برای معیشت مردم دچار وقفه شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *