واکنش دادستان و هشدار دادستان بوئین زهرا به دستور تخلیه مقر شرکت آپادانا سرام / ما با نقض حقوق عمومی دست و پنجه نرم می کنیم


به گزارش فارس ، پس از صدور دستور تعطیلی و تخلیه مقر شرکت آپادانا سرام توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که صاحب 52٪ این شرکت است ، دادستان بوئینزارا طی نامه ای مطابق با این دستور عمل کرده و به شرکت تولیدی هشدار داده است در حمایت و بازدارندگی.

محمد صمدی ، دادستان و انقلابی شهرستان بوئین زهرا وی در این نامه نام سال توسط مقام معظم رهبری را هوشمندانه خواند و اظهار داشت: این نامگذاری استراتژیک و مطابق با شرایط فعلی جامعه و همسو با تغییرات ساختاری تولید است و همه مدیران باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشند .

دادستان بوئین زهرا در این نامه به مدیر اجرایی صندوق بازنشستگی كشور گفت: اخبار رسیده نشان می دهد كه جنابعالی دستورات تعطیلی و تخلیه مقر شركت آپادانا سرام را صادر كرده است. برخلاف منویات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه.

صمدی با اشاره به اینکه حتی شایعه تعطیلی دفتر مرکزی این شرکت می تواند عواقب جبران ناپذیری برای آپادانا سرام داشته و باعث بدتر شدن و تحریف موقعیت شرکت تولید کننده در داخل و خارج از کشور شود ، تأکید کرد: نکته مهم و واقعیت مهم دیگر این است که انتقال سرورهای مالی شرکت به دلیل تخلیه دفتر به دلیل تحریم ها و منسوخ شدن نسخه آن که فاقد خدمات اولیه نگهداری است ، ممکن است به دلیل جابجایی و اطلاعات مالی شرکت از همان ابتدا آسیب ببیند.

دادستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه 52 درصد سهام شرکت آپادانا سرام متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است ، گفت: پیش بینی می شود با اقدامات لازم از بروز خسارت به شرکت و حقوق عمومی جلوگیری شود ، یعنی. از بازنشستگان ملی محافظت می شود.

بیشتر بخوانید  چگونه عادت غیبت را ترک کنیم؟ + چند ترفند / عکس ساده

وی در پایان اظهار داشت: می خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر هرگونه اقدام یا ترک هر مدیری از هر درجه و منصبی موجب نقض حقوق عمومی یا خزانه داری شود ، مطابق با قانون و دستورالعمل های مربوط به نحوه برخورد با تعهدات قانونی کارمندان مدیران و جلوگیری از آن تحت قانون تحت پیگرد قانونی قرار

به گزارش فارس ، شرکت آپادانا سرام بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران است که در 42 کیلومتری خیابان بوئین زهرا واقع شده و دفتر مرکزی آن در خیابان ملاصدرا تهران است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید