واکنش حناچی به هزینه چند صد میلیاردی برای طراحی آرم تهران 1400 – اخبار تهران – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش خبرنگار اجتماعی آژانس تسنیم؛ اخیراً جدولی از هزینه های یک میلیارد و 600 میلیون تومانی شهرداری تهران برای طراحی آرم تهران 1400 منتشر شده است. اول از همه ، این سوال را ایجاد می کند که چه ضرورتی اساسی برای صرف این پول وجود داشت؟ با این نوع هزینه های بیش از حد و بی فایده ، کدام مشکل شهر و شهروندان حل می شود؟ چه فایده ای برای شهروندان دارد؟ و اگر این هزینه ها اتلاف منابع نیست ، پس چیست؟

پیروز حناچی ، شهردار تهران ، در پی انتشار جدول مذکور و انتقادات فراوان به این هزینه ها در شرایط فعلی ، در پاسخ به این انتقاد گفت که نمی توان از همه خدمات ارائه شده به عنوان خروج از مراسم نام برد. برای رسیدن به آرم تهران ، 1400 تیم زیادی در زمینه طراحی با یکدیگر رقابت کردند و شهرداری سعی کرد بهترین استعداد و خلاقیت را پیدا کند. هیچ تخلفی صورت نگرفت و سازمان بازرسی همان گزارش را به من ارائه داد.

وی گفت: “تغییر قرن هر صد سال یکبار اتفاق می افتد. برای طراحی آرم تهران 1400 ، تیمی 300 نفره برای رقابت با یکدیگر تشکیل شد و هزینه های مربوط به رقابت این گروه ها و تلاش های ما در نظر گرفته شد. برای جذب بهترین ایده ها بودند. “

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  داور: هیچ کس برای باخت نمی آید / ما باید به فکر دو بازی بعدی باشیم - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید