واکنش حدادی پس از ناکامی در رسیدن به فینال: ناراحت نیستم!



رفتگر ایرانی گفت: “من به المپیک احترام گذاشتم و اکنون خیلی ناراحت نیستم.”

به گزارش خبرنگار ایسنا در توکیو ، احسان حدادی پس از ناکامی در رسیدن به فینال پرتاب دیسک ، در پاسخ به این سال که چرا نمی توانید به فینال برسید ، گفت: امروز رکورد 58 متر و 98 سانتی متر بهترین رکورد من در پرتاب دیسک است مسابقات المپیک. “البته این کار بسیار دشواری بود ، زیرا سال گذشته ، پس از کسب تاج ، یک فصل مسابقه را از دست دادم ، امسال حتی یک بازی با مصدومیت کمر انجام ندادم ، تنها حضور من مرحله اول بود اگر مجبور شدم در چند مسابقه خوب در مسابقات المپیک پرتاب کنی ، من هم آسیب دیدم اما خودم انتظار داشتم 62-62 متر پرتاب کنم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

در پاسخ به سوالی که گفتید ، اگر بیش از 63-4 متر پرتاب نکنید ، به المپیک نمی آیید و حالا که آمدید ، آیا باید رزومه خود را پر کنید؟ وی گفت: من می خواستم در چهارمین المپیک خود نتیجه بهتری بگیرم. اما از من خواسته شد در چهارمین المپیک شرکت کنم. از طرف دیگر ، اگر من نمی آمدم و هیچ کس جایگزین من نمی شد ، خوب نبود و مورد احترام المپیک قرار می گرفتم. الان خیلی ناراحت نیستم.

حدادی درباره حضور احتمالی خود در المپیک پاریس گفت: “نمی دانم توکیو آخرین المپیک من بود یا خیر.” اگر بدن من واکنش نشان می دهد ، دوست دارم شرکت کنم.

وی افزود: سال آینده در بازی های آسیایی چین شرکت می کنم و قصد دارم پنجمین مدال طلای خود را در این مسابقات بدست آورم. اگر در آنجا نتایج خوبی بگیرم و بدنم آماده باشد ، در پاریس شرکت می کنم.

بیشتر بخوانید  تست هوش؛ مشکل نقاشی چیست؟ باهوش ها جواب دهند؟ + پاسخ

حدادی توضیح داد: اگر این آخرین المپیک برای من باشد ، خیلی بد پایان یافت. المپیک یک سال عقب بود ، من تاج گرفتم و متأسفانه در هیچ مسابقه بزرگی شرکت نکردم. وقتی در یک مسابقه بزرگ شرکت نمی کنید ، نباید فرصتی برای مدال برای خود تصور کنید. به همین دلیل می دانستم که ممکن است نتیجه خوبی نگیرم اما انتظار داشتم 62 متر پرتاب کنم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: “سعی می کنم تا پایان سال به 62 متر برسم.” من می خواستم بهتر از آن پرتاب کنم ، اما گاهی اوقات چیزی که انتظار دارد را پیدا نمی کند.

حدادی در پاسخ به این س thatال که بسیاری از افراد گفته اند که هزینه های زیادی برای هادادی هزینه شده است اما او نتیجه مطلوبی نگرفت ، گفت: من تنها مدال آور المپیک ایران در بازی های المپیک هستم. من 4 مدال طلا در بازی های آسیایی دارم و قصد دارم پنجمین مدال خود را سال آینده کسب کنم ، بنابراین کارکنان به این نتیجه رسیدند که سرمایه گذاری روی من تأثیر می گذارد. اگر آنها بدانند که مدال نمی گیرم ورزش ایران به من پول نمی داد.

وی افزود: حتی الان به دلیل مصدومیتی که بخشی از ورزش است نتیجه خوبی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم اما به فینال راه پیدا نکردم.

حدادی با بیان اینکه در شرف جراحی کمر است گفت: جراحی آخرین مرحله است. سعی می کنم در بازی های آسیایی این کار را نکنم.

لندن 2022 چین گفت: “من به دلیل مصدومیت تصمیم گرفتم در المپیک توکیو نباشم ، اما به دلیل اینکه جایی داشتم و تا سال دیگر مسابقه بزرگی نداشتم ، مجبور شدم برای آزمایش در بازی های آسیایی شرکت کنم.” نایب قهرمان المپیک.

بیشتر بخوانید  یارانه این افراد ماهانه ۴۲۰ هزارتومان شد

وی گفت: شما همیشه به آنچه می خواهید نمی رسید ، من تمام تلاشم را کردم تا در چهارمین حضورم در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. من چهارمین ورزشکاری هستم که در 4 المپیک شرکت کردم و می خواستم نتیجه خوبی بگیرم اما این اتفاق نیفتاد.

حدادی درباره قرارداد مربی خود گفت: قرارداد مک ویلکینز فردا به پایان می رسد و حسین توکلی نیز در آن مدت برای من سخت کار می کند و من می خواستم با پرتاب مناسب به تلاش آنها پاسخ دهم ، اما این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید